Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa importeren -versie elvendertig-


Aanbevolen berichten

Ik weet het, het is een oud zeer hier op het forum, maar ik heb ook in de archieven geen sluitend antwoord op mijn vraag gevonden...

Welke papieren (en voorwaarden) moet een 50cc vespa (klasse B dus) bezitten die gëimporteerd is uit een europees land?

Het gaat over een exemplaar van 1994. Dus een europees COC (of Certificate of Conformity) gaat hij niet bezitten...

alvast feestelijk bedankt.

Bericht bewerkt (18.03.2005 | 12:35)

Link naar reactie

Ik weet niet wat anderen ervan denken en wat eigenlijk hoort, maar ik zou me voor een 50cc toch niet veel zorgen maken. Ik zou een gelijkvormigheidsattestje aanvragen... of een attest van verlies bij de politie... en dan simpelweg verzekeren die handel. Een plaat aanvragen hoeft niet, dus je hoeft ook geen papierwinkel op te starten.

Link naar reactie

Maar dat moet dus wel degelijk een BELGISCH gelijkvormigheidsattest zijn, of is het origineel (van europees land) ook voldoende?

En wat als het specifieke model nooit op de belgische markt is geweest?

Kobe.

Link naar reactie

Mail eens met je vragen naar Colman@piaggio.be

Dit is de persoon die kan antwoorden op al je vragen. Hij werkt namelijk voor de invoerder van piaggio, gilera en natuurlijk ook voor ons zeer geliefde VESPA.

Mag ik wel vragen om hem nu niet te bestoken met vragen anders zou deze lieve jongen zijn e-mail adres wel eens kunnen veranderen en dan zijn we er weer niet veel meer mee.

Groetjes

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...