Ga naar inhoud
Vespaforum.be

op zoek naar de perfecte banden!


WVb

Aanbevolen berichten

Op de gewone GTS leggen ze die Sava boecht uit Sloveniƫ ...

Ze zouden beter overal die City Grips onder leggen ... vind het zelf beestige bandjes ... kunt daar goed plat mee gaan in de bochten (zonder te vallen)

Was blij dat die Sava's eraf gegaan zijn en de Michelins er op :)

Rij nu nog met de vorige City Grips met 1 compound. De nieuwe zouden nog beter moeten zijn.

Harde compound in't midden en zachte compound aan de beide zijkanten ... naar het schijnt en naar wat ik hoor, beter dan de vorige (waar ik nu al 2500 km op 125cc + 8400 km op 300 (278)cc mee rij ...

Groeten,

Rolf

Link naar reactie

De dealer heeft er vooraan uiteindelijk een Dunlop opgelegd. Daarover lees ik hier niets... Ben curieus...

Hij heeft het wiel trouwens niet uitgebalanceerd en ik vind dat de scooter bij hoge snelheid meer trilt dan met de originele Sava. Iemand daar ervaring mee? Ik las op een Duits Vespaforum dat het kan helpen de druk wat te verlagen.

Link naar reactie
(Voorvering had ik vorig jaar reeds vervangen). Baanligging is enorm toegenomen! Weet nu natuurlijk niet of het door de banden of de vering komt... Vermoed dat de meeste verbetering door de vering komt, was al een hemelsbreed verschil toen ik de voorvering had veranderd.

Ik heb dezelfde ervaring gehad, ik heb eerst de malossi vooraan geplaatst met het gedacht dat dit een serieuze verbetering zou geven...

Helaas zwalpte de achterkant als een fu**** lijnbus...

Dus dan ook de achterste vervangen en dit gaf een veel groter verschil als die vooraan.

Vooral in snelle lange bochten.

Link naar reactie

Vorige week mijn Pirelli's vervangen door Michelin City Grip, maar ook de standaard achtervering vervangen door Malossi's rs24. (Voorvering had ik vorig jaar reeds vervangen). Baanligging is enorm toegenomen! Weet nu natuurlijk niet of het door de banden of de vering komt... Vermoed dat de meeste verbetering door de vering komt, was al een hemelsbreed verschil toen ik de voorvering had veranderd.

Het rijden is echt niet meer te vergelijken met vroeger.

Ben de banden nu nog voorzichtig aan het inrijden, en ook nog wat aan het experimenteren met de instellingen van de veringen, maar denk dat ik nu al wel kan zeggen dat Michelin CG zeker geen slechte band is.

Link naar reactie

AllƩƩ bon ze zitten er op,kheb ze nog ni all the way uitgetest,maar soit,ge merkt toch al vrij snel een verschil bij oneffenheden op het wegdek,,,bij die Pirelli's had je je gevoel dat ernaast schoof en bij die Michelin's hou je gewoon je baantraject veel stabieler.

Volgende week naar Cobblesoul en hoop ik supercontent van deze banden te zijn ;))

CHEERS

Link naar reactie

pirelli's stellen niet zoveel voor, gene slechte band maar toch...

dan heb ik een bridgestone achterop gehad, 3000km bijna kaal, 5000km tot op de draad :-(

uiteindelijk bij 13500km michelin citygrip eronder, zeer content van de grip in alle situaties + ik heb nu 24700km en de band is nog maar half weg :-o

grip + weinig slijtage(ondanks ik echt meestal goed doorrij), dat kan je van veel banden niet zeggen !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...