Ga naar inhoud
Vespaforum.be

"Modieuze" motorvest


NielsR

Aanbevolen berichten

Belstaff!!!

Maar dan wel enkel de enige echte authentieke Trialmaster.

Link naar reactie
Koopt u een kostuum,daar zijn ook epauletten in!

In de oude trialmaster zitten geen epauletten. ;)

Link naar reactie

Beste scooterfans,

Indien jullie geïnteresseerd zijn in kledij van Richa (een bedrijf uit Brakel,Oost-Vlaanderen),kan ik jullie de tip geven om bij 1 van hun verkooppunten te bestellen... ..Daar krijg je nog korting,bij de fabrikant Richa zelf, niet...

Groeten

Link naar reactie

Ikzelf heb een richa hunter en ben daar zeeeeeeer tevreden van.

Zowel in de winter/regen biedt deze een uitzonderlijke bescherming. Het enige dat jammer is dat er geen winterkraag voorhanden is. Recentelijk ben ik met de moto gevallen en door deze jas heb ik geen enkel schrammetje aan het bovenlichaam. Het mooie is dat het een mooie vest is (een beetje de trent van Belstaff ) en dat het niet de echte motorvest is waarmee je niet over straat wenst te lopen :)

Link naar reactie

Awel Vespaboerke, ik ben op zoek naar zo'n Richa Jeans:

http://www.richa.be/products/leather-textile-trousers/kevlar-jeans/

kan je me die gegevens van die Richaverkooppunten eens pm-en ?

Thx, Jeroen

ps: of als iemand weet waar ik die in de buurt van Leuven zou kunnen passen/kopen ?

Link naar reactie

Hoi Jeroen,

Neem gerust eens contact op met richa te Brakel en informeer eens naar hun verkooppunten in uw regio.Telefoon 055/423435 of fax 055/420799 RICHA N.V. ,Groenstraat 3 te 9660 BRAKEL (Michelbeke).Sorry voor late antwoord zulle...

groeten,

Vespaboerke

Link naar reactie

Als je een verkooppunt in de buurt van leuven weet mag je mij ook iets laten weten. Ik ben namelijk ook geinteresseerd in een hunter vest. Staat goed ook goed op mijn triumph. Tot op de greet en meet. Sikke

Link naar reactie
Als je een verkooppunt in de buurt van leuven weet mag je mij ook iets laten weten. Ik ben namelijk ook geinteresseerd in een hunter vest. Staat goed ook goed op mijn triumph. Tot op de greet en meet. Sikke

Sikke, Zemst is niet zo ver van Leuven, hoor... +/- 20 minuutjes rijden

Ik heb eens geïnformeerd bij Tucano en die wisten mij enkel addressen uit Brussel te geven.

Cheers,

Niels

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...