Ga naar inhoud
Vespaforum.be

"Modieuze" motorvest


NielsR

Aanbevolen berichten

Tucano ziet er proper uit... maar moest er nu nog iemand een adres kennen waar ze op z'n minst wat stock hebben in verschillende maten ? Bestellen kunnen ze ook wel in een motorwinkel, maar dan kan ik evengoed zelf bestellen via internet en veelal nog goedkoper af zijn.

Link naar reactie

Jurgen, Zijn verleden week een en ander gaan inkopen van zomercollectie Tucano. Best is dat je naar Courcelles rijdt. Ok is 100 Km, maar in de winkel daar hebben ze het meest wel binnen in alle maten en kleuren. En best tevreden na dit het weekend in de Ardennen waar we zowat 850 km hebben afgehaspeld, met Tucano vestje aan.

Link naar reactie

Neen doen we niet meer. Twee winkels hadden hun voorwaarden gesteld aan de invoerder, geen rechtstreekse verkoop meer of ze gingen het zelf niet meer verkopen. Dus heeft de invoerder begrijpelijk voor zijn winkels gekozen, hoewel tot nu toe blijkt dat ze er niet veel van bakken. Dus wil je echt kiezen en passen rij je best naar Courcelles, in hun vespawinkel daar hebben ze de volledige vespa kledinglijn en Tucano op voorraad.

Link naar reactie
Et pour les flamand la meim sjoosh zekerst...daar krijg ik nu is de kriebels van sè, kan da nu echt ni ook int Vlaams ?

ter info: Courcelles en garage Vincent liggen in het Franstalig landsgedeelte... (en ja, ge zult uw frans moeten bijschaven wil je een Tucanojasje kunnen kopen.:) )

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Et pour les flamand la meim sjoosh zekerst...daar krijg ik nu is de kriebels van sè, kan da nu echt ni ook int Vlaams ?

Hallo, we wonen in België. Je gaat ons toch niet wijsmaken dat jij geen Frans spreekt ?

Link naar reactie
Et pour les flamand la meim sjoosh zekerst...daar krijg ik nu is de kriebels van sè, kan da nu echt ni ook int Vlaams ?

Jah, inderdaad niet zeveren hé, franstalig bedrijfje, franstalige website. Hier hebben ze ook wat: www.vromoto.be (enkel in 't vlaams)

Link naar reactie
Et pour les flamand la meim sjoosh zekerst...daar krijg ik nu is de kriebels van sè, kan da nu echt ni ook int Vlaams ?

ter info: Courcelles en garage Vincent liggen in het Franstalig landsgedeelte... (en ja, ge zult uw frans moeten bijschaven wil je een Tucanojasje kunnen kopen.:) )

Groetjes, nero.

Awel, da wist ik nu ni sè, ;-))

Link naar reactie
Et pour les flamand la meim sjoosh zekerst...daar krijg ik nu is de kriebels van sè, kan da nu echt ni ook int Vlaams ?

Hallo, we wonen in België. Je gaat ons toch niet wijsmaken dat jij geen Frans spreekt ?

Aber Jawohl !!! Dus wij wonen in België, OK, maar zij toch ook, ga je me dan wijsmaken dat die geen Vlaams spreken ?

Link naar reactie

Ik ben er vandaag geweest (Courcelles) en de sympathieke man heeft me geholpen in het nederlands... enfin, ik in mijn beste frans en hij in z'n beste nederlands. Het meeste van Tucano Urbano hebben ze trouwens in stock (ook verschillende maten en kleuren).

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...