Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Chroom herstellen


gem

Aanbevolen berichten

Een laagje doorzichtige nagellak op smeren... En dit is geen grap hé, ik doe dat op beschadigde chromé en op delen van de lak die beschadigd zijn om roestvorming tegen te gaan.

Om chromé te herstellen (zoals je aangeeft in je titel) kan je maar 1 ding doen en dat is het onderdeel terug volledig laten chromeren.

Link naar reactie

@ Xerox666:

Speeksel op een wattenstaafje werkt nog het beste! Dat gebruiken ze ook om oude waardevolle schilderijen te reinigen. En neen, dit is wederom geen grap, maar bittere ernst.

Link naar reactie

@frutsab: da ga ik zeker is proberen,ik had ook al is iets gehoord van azijn en opwrijven met zilverpapier.

@erix:speeksel en een wattenstaafje???...hoelang moet ik dan zeveren voor ik diene chopper opgeblonken heb??:D

en maakt het dan ook uit wat ge juist gegeten hebt of gedronken en moeten uw tanden daarvoor gepoetst zijn of liever enkele dagen wachten?? :D

De volgende keer gaan ze me hier wijs maken dat ge da wattenstaafje eerst in uw gat moet steken om uw velgen op te blinken...all bio!!! :D

Link naar reactie

@xerox666

da staafje in uw gat steken is nx nieuws

ge moet op elke ride out maar eens naar de scoots kijken die technisch in orde staan maar niet gerestaureerd zijn - die zijn allemaal opgeblonken met wattenstaafjes die in den ene of den andere zijn gat hebben gezeten ...

en dan durven ze da nog "gebruikssporen" noemen ook ;-)

grts frutsab

Link naar reactie
  • 9 jaren later...
Op 8/4/2010 om 13:08, xerox666 zei:

Weet er iemand wa goeie tips om chrome mooi op te kuisen...ik zit namelijk met ne chopper die ik terug wil doen blinken maar de chrome is volledig aangeslagen (doffe kleur) :|

Eventuele wondermiddeltjes waar ik nog geen weet van heb?

Opblinken met fijne staalwol.

Fijne staalwol maakt geen krassen.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...