Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa LX50 4T 4V


Kris en Els

Aanbevolen berichten

Hallo allen !

als nieuwtje op het forum kom ik meteen wat raad vragen :

ter vervanging van onze Sym Fiddle (ben ik hier aan het vloeken ?) zoeken we een nieuwe scoot voor dagelijks woon-werkverkeer, 18 km enkel, weer-en-wind, zomer en winter, regen en zon ...

We twijfelen tussen een piaggio fly (nog steeds geen schuine blikken hoop ik ) en een LX 50 4T. Hierbij valt me, naast het prijsverschil, op dat die pia.. tweeklepstechniek aan boord heeft en de Vespa vierkleps ...

Graag had ik van jullie gehoord of hier, op basis van ervaringen hopelijk, mensen zijn die me het verschil in betrouwbaarheid (op nummer één), vlot starten, verbruik en duurzaamheid kunnen duiden ?

Elke dag vlot starten en defectloos rijden zijn super belangrijk voor ons !

Heren en dames, graag uw mening en advies ...

P.S.: we kiezen voor een 50 cc omdat het verkeer over de fietspaden hier sneller gaat dan tussen de auto's.

Link naar reactie

Mmmm, ik zou toch weten wat kiezen! 2 of 4 kleppen zou misschien een verschil in vebruik kunnen maken doch ik ken daar niets van. (best eens vergelijken) Doch 4 puntjes: Qua stijl zou ik de vespa kiezen, qua restwaarde zeker ook, ik vermoed ook dat die vespa langer zal 'mooi' blijven en tenslotte zou ik toch ernstig overwegen (indien mogelijk) om toch een 125cc te pakken.

Veel succes!

Link naar reactie
  • 4 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...