Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Scootentole Challenge


dave

Aanbevolen berichten

makes the scooterraces look quite rediculous doesn't it :)

btw, john, I mailed you with a question regarding the crankshaft i bought at sam, I can't get the castle nut on it to fasten the clutch. Could it be that it needs another type of nut like the newer Cosa ones?

sorry voor off topic :s

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Super tof weekend beleefd ! Bij deze dank ik Dave om me dit allemaal te hebben doen ontdekken !

Uiteindelijk nog 16de geworden van de 34...en dit door een lekke band in de laatste manche...vond dit echt niet slecht voor een eerste keer echt circuit rijden :)

een sfeer picje...

461420337177abdfb4f8.jpg

Felice

Link naar reactie

Ciao Fabio !

Klaar wel, hopelijk kan ik dan nog mee, want ga naar Sicilie moeten voor het feest van men grootouders, zij vieren namelijk hun 50jaar huwelijk.

Voor de lessen, con piacere ;)

@Joene : De machine deed het heel erg goed ! Buiten donderdag, wanneer ik aankwam, na 2 manches het halfmaantje van de koppeling gebroken...bij nader inzien kwam dit doordat de koppeling niet genoeg over de as schoof, doordat deze de primaire korf raakte :S na dit te hebben verholpen deed ze het echt goed !

Waar sommigen na elke manche koppelingsplaten moesten vervangen reed ik gewoon door...op die lekke band na...maar dat is een ander verhaal, tubeless banden met een tube er in...gaat niet goed samen.

Daarom binnenkort een upgrade : Tubeless rims...

Hier een filmpje waar je me op ziet rijden, oordeel zelf :D

Hier zie je me even rijden vanaf 2min20.

Link naar reactie

mja felice respect man, volgens mij gaat ge er nog heel erg goed in worden, kweet nog toen wij even ginge cruisen, dat gij met een afgebrakte ooit vastgelopen pk125 waart, en als er wat bochten waren kon ik met de PX177 met sitoke niet volgen :) (schaamschaam)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...