Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Frozen Vespist


han01

Aanbevolen berichten

Ik heb een vest van Roleff type Nurberg, prijs 59euro en een broek van Roleff type RAD455 ,prijs 99 euro.

Dit bij R.A.D gekocht .

Had daar voor 1tje van Dainese(was gekrompen of ik was bij gekomen;-)) en was veel duurder maar niet warmer.

Link naar reactie

hehe,

eigenlijk is het weer echt nog subliem om te rijden. Een beetje koud, maar ge kunt nog steeds zonder schrik uw vespa in den bocht leggen. Het is heel droog (nuja, hier toch op de radio spreken ze van overal sneeuw, tzal hier eerder zwarte sneeuw zijn) en gene wind...

Link naar reactie

iemand die met zo'n "schort" rijd zoals je ziet in parijs en italie enzo bij de mannen die dagdagelijks in weer en wind met hun scooters rondrijden int stad?

das zoiets die aan je beenscherm is vastgemaakt en gaat ook over je zadel als je scoot geparkeerd is.

geen idee hoe die dingen noemen en ook niet waar je ze kunt kopen.

hannes.

Link naar reactie
iemand die met zo'n "schort" rijd zoals je ziet in parijs en italie enzo bij de mannen die dagdagelijks in weer en wind met hun scooters rondrijden int stad?

das zoiets die aan je beenscherm is vastgemaakt en gaat ook over je zadel als je scoot geparkeerd is.

geen idee hoe die dingen noemen en ook niet waar je ze kunt kopen.

Het ontsiert wel heel uw vespa maar is een aanrader. Schapenvachtje langs binnenkant, mmmm... Ook goed tegen de regen.

Link naar reactie

Pff kom net terug van't stad, wa ne koud, om u tegen te zegge.. Mijn remedie, nog sneller en nog zotter rijden om zo snel mogelijk op mijn bestemming aan te komen :)

En dan het eerste beste chaufageke zoeken da aanstaat :) Daarom doe ik simpelweg aan tuning haha ;)

En een remedie als het ding echt ni vooruit te branden is... af en toe stoppen, handjes voor de uitlaat en wa gas geven he ;) Dat helpt echt altijd !!!

Link naar reactie
iemand die met zo'n "schort" rijd zoals je ziet in parijs en italie enzo bij de mannen die dagdagelijks in weer en wind met hun scooters rondrijden int stad?

das zoiets die aan je beenscherm is vastgemaakt en gaat ook over je zadel als je scoot geparkeerd is.

geen idee hoe die dingen noemen en ook niet waar je ze kunt kopen.

Het ontsiert wel heel uw vespa maar is een aanrader. Schapenvachtje langs binnenkant, mmmm... Ook goed tegen de regen.

Heb mij onlangs een "scooter"schort van Held gekocht bij RAD voor 20 euro. Hoeft niet aan vespa te worden vastgemaakt.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...