Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ruwharige dwergteckels


Tyrian

Aanbevolen berichten

Vroeg mij al af wie het het eerste zou opmerken...had het kunnen denken :)) Staat idd zeer dicht bij lamp. Is volgens mij gemaakt voor PX model waar de lamp onder zadel staat en de beugels eronder. Zal dus nog een stukje moeten bijlassen zodat de beugel wat langer wordt.

Link naar reactie

ja idd, met het origineel licht had het misschien helemaal niet gekund

werken de lichten van die kar ook al ?

Link naar reactie

Zo! Achterlcht is van de vespa geaald, dan is er geen probleem meer met het raken van de beugel. De beugel verlengen zal voor na portugal zijn...Het achterlicht van de kar is aangelsoten en de nummerplaat hangt eronder.

Vandaag eerste testrit gedaan met de honden, ze vinden het super :) Als ik achteruit kijk tijdens het rijden zie ik de neuzen die uit de vensters steken om alles goed te kunnen ruiken :))) er komt nog wel een kussen aan de onderzijde van het dak, je weet maar nooit en het isoleert ook nog eens van de zon. Op naar Portugal!!!!

Link naar reactie

Mannekes, den Tyrian kan zich hier wel nie verweren hé ! Hij zit mee zijn teckels in Fatima, de zot whoehahaha :)

Link naar reactie
  • 2 weken later...

De hondjes hebben het echt super gehad in Fatima! Ze hadden de friste plaats van idereen! Isolerend folie op het dak !

Vermits ze er zelf willen inspringen veronderstel ik wel dat ze het leuk vinden :)))

Blueke, kalm hé gij, of ge vliegt er ook in! :)

Fatima2.JPG?psid=1

Fatima1.JPG?psid=1

Link naar reactie

Wat een beestenboel is dat hier toch aan't worden zeg, da gaat hier van kwaad naar erger.

Bestaan er eigenlijk ook reuzenteckels omdat het hier gaat over dwergjes??? ;-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...