Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ruwharige dwergteckels


Tyrian

Aanbevolen berichten

nope, geen idee van prijs. Ik heb het er met Guy wel eens over gehad omdat ik het ook wel zag zitten (om mee op reis te gaan) en toen zei hij dat hij dat wel zag zitten indien er meer vraag voor was. Hij heeft nog alle mallen liggen dus kan direct gefixt worden. Het is super licht (polyester) en wendbaar.

Link naar reactie

@EriX

er circuleert een youtube-filmpje onder de vorm van een soort publiciteit voor vespa's - zwart/wit en met allerlei oude modellen - het is opgesteld onder de vorm van een picnic in een weide of iets dergelijks

volgens mij ook op dit forum de revue reeds gepasseerd - heb aan't zoeken geweest maar kan't ni terugvinden

grts frutsab

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Oondertussen een half jaar later en het is gelukt! Trailer gevonden en is aangepast met venstertjes, binnenbekleding met schuimlaag voor een zachte rit :) Deksel zal schuin kunnen worden open gelaten met een rooster.

Er zitten er maar twee teckels in, de teef is loops dus die ging er even niet mee in :)

Klaar om naar de Vespa World Days te gaan!!!

IMG_0134.JPG?psid=1

IMG_0140.JPG?psid=1

Link naar reactie

BANGELIJK =D, alleen zien dat ge niet valt hé, want die teckels zullen nogal ne gang gaan denk ik :D

Link naar reactie

Vooraan nog verluchtingsschuif aangebracht en achteraan het verstelbaar rooster voor het dakje :) Er komt ook nog wat zonne-gaas tegen het rooster voor de hete dage :)

IMG_0163.JPG?psid=1

IMG_0161d.jpg?psid=1

@ Schkoeterist : Doe maar, en geef hem de groeten, is vriend van mij ! :) Hij kent de teckels trouwens ook :)))

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...