Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Ruwharige dwergteckels


Tyrian

Aanbevolen berichten

Hallo!

Een vreemde vraag waarschijnlijk...Ik dacht aan een afneembare sidecar voor m'n vbb waarin ik mijn 3 ruwharige dwergteckels, Maurice, Marcel en Mieke, zou kunnen meenemen voor een ritje. Nu de hele familie (kinderen én Vespa's) uitbreidt zou dit wel een must zijn. Tot nu toe was het de klein aan't stuur van mijn vrouw en ik met een hondenkar achter mijn mountainbike...maja, da gaat dan moeilijker hé:) Ideaal zou dan zijn : ieder ne kleine tss z'n benen op een zitje en een sidecar voor de honden :) Iemand die dit zou kunnen maken ? Moet dat dan gehomologeerd worden of zo?

Of moet ik eerder een job in't circus proberen te vinden...

Link naar reactie

je kan die side-cars kopen met classicscooter bv..

ik heb zelf zo is ééntje gemonteerd aan een LML,maar 't is toch wel efkes prutsen om ze elke keer weer los te koppelen en alleen bijna niet te doen.

ermee rijden vraagt toch ook wel enige oefening en ervaring.

ik heb ook even met dat idee gespeeld omdat wij 4 basset hounds hebben,maar ik vind het te gevaarlijk.

Link naar reactie

idd wel knappe sidecars.. maar naast het "vooruitbranden" heb ik me laten vertellen dat het een aparte rijervaring is met een sidecar, ofdat het nu met een vespa is of met een andere moto..

ik denk dat het eenvoudiger is je honden achter je in een aanhangwagentje te stoppen...

Link naar reactie

Voor je curry of voor je Douglas?

De mooiste oldie versie moet de Bufflier bijna wel zijn, maar daar zijn er nog geen 10 van bekend op het moment:

090331112305233876.jpg

0711271033401699876.jpg

Met 125cc uit de jaren '50 ben je vlgs mij met zo'n sidecar ook niet voorruit te branden, maar goed.

Voor je Curry kun je er ook een mooie oosterse sidecar aan vast schroeven, die zijn wel afneembaar (echte stevige moderne sidecars niet, namelijk), je weet alleen nooit precies wanneer :)

Link naar reactie

als je uw honden achter de scoot in zo'n kar wil zetten,doe ze dan maar een gasmasker aan...

Link naar reactie

@b-man: :-D

wel de moeite qua topics: tijgervelkalenders, dwergteckels op de scooter, de lelijke gezichten club

't is volle maan hé

@tyirian: kunt ge Maurice, Marcel en Mieke niet in een rugzak steken? nevermind, juist bedacht dat die lucht nodig hebben

Link naar reactie

Ik zal eens proberen die aanhanger van m'n mountainbike achter mijne curry met nieuwe lml 150 te hangen! Ze zullen nogal een gang gaan!

Maar zo'n aanhanger zou idd een betere oplossing zijn. Heb er zo al gezien op foto's van de een of de andere vespa-tuning show of zo...zal wel belachelijk duur zijn :(

Link naar reactie

@bluevespa: moest ik nog op feesboek zijn was ik allang lid :-D

zeg en 't is weinig geweten maar ge kunt hier op t forum ook groepkes starten, http://www.vespaforum.be/index.php?q=node/add/group

@tyrian: Guy Staar heeft indertijd zo een aanhangwagen ontwikkeld op basis van een buisframe, glasvezel en een vespa wiel, 't zou nogal een zicht zijn met de honden achterin :-)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...