Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vakantie Toscane


seabike

Aanbevolen berichten

Ik ben van plan om op reis te gaan naar Toscane in mei.

Het liest een beetje centraal en niet te ver van de kust?

Om de streek te verkennen met de Vespa.

Het liefst met het vliegtuig ik weet niet of die aanbieding van Thomas Cook een autovakantie is ja dan niet?

Als er iemand is die er al geweest is adressen,plaatsen?

Alle reisverslagen zijn welkom.

Bedankt voor de info

Link naar reactie

ten eerste zou ik met ryanair vliegen, naar pisa. De prijs is niets tegenover thomas cook, wel op het juiste moment boeken wanneer de prijzen het laagst zijn maar dat hangt van dag tot dag af. Ben bv 13 tem 15 oktober naar bologna geweest voor maar 6 euro, taxen alles inbegrepen wel enkel handbagage.(ligt wel niet in toscana En dan als je centraal wilt zitten, Lucca is daarvoor ideaal, maar om lange tijd in luca te blijven zou ik niet aanraden. je kan ook naar Firenze maar dat is dan weer een uur rijden van de kust.

verder heb je ook nog prato of paar kilometer van de kust pietrasanta, daar heb je ook het mondaine strandgebied, Forte dei marmi.

je hebt ook nog massa-carrara, daar woont buffon en je kan hem om de 2 weken op zondag normaal gezien vinden in een heel oud cafeetje op het plein tenzij hij wedstrijd heeft ofso.

Je hebt nog zoveel mooie steden, teveel om op te noemen.

Deze site geeft ook verschillende steden en info : http://www.vandervalkvakanties.nl/reizen/reis-plaatsland/autovakantie-italie-toscane-marina-di-pietrasanta/624/variant/946/

Groetjes

Link naar reactie

Hallo.

Ik heb een vriend wonen in Toscanië,nl in Buti.Hij woont prachtig,midden in een olijfgaard.Hij spreekt perfect nederlands en kent de omgeving volledig.Hij is trouwens ook een mortorliefhebber .Heb je interesse om zijn huis te huren kan je altijd op zij website gaan kijken.

www.holidaycottage-tuscany.com (Hier staan al zijn gegevens).

Moest je er niet uit geraken mag je me natuurlijk ook contacteren

Groetjes

Alfredo himself

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Het is inderdaad niet zo goedkoop. Ik dacht ongeveer een 85 euro per vespa/dag. Nu weet ik niet meer of dat met allin verzekering was of niet.

Ik denk dat mijn vriendin en ik ongeveer 750 a 800 euro kwijt waren voor 4dagen vespa + 5 nachten overnachtingen in een mooie agriturismo.

K

Link naar reactie

Vespa op de aanhangwagen. Zelf er naartoe rijden en de reis op je gemak thuis uitstippelen. Ik en nog 2 andere leden van VC Winterslag zijn na de Vespa World Days in Oostenrijk doorgereden naar Toscanië. Hotel geboekt via Booking.com aan ongeveer een 35€ per man per nacht met een heel goed ontbijt.5 dagen echt prachtige dingen gezien en een kleine 1000km afgelegd met onze vespa's. s'Morgens vroeg vertrekken en heel laat terug in het Hotel terug.

Maak zelf je berekening maar, denk dat je goedkoper uitkomt want je moet toch ook daar geraken.

Link naar reactie

ben zelf ook in 2008 met aanhangwagen naar le marche en toscane geweest... een echte aanrader.

alleen zeker vignet voor aanhangwagen in zwitserland niet vergeten (dus niet alleen voor auto) en ook niet te snel rijden daar.

Ik had een ferme boete aan mijn been :), maar voor de rest super vakantie.

ik heb hier een aanhangwagen gehuurd speciaal voor moto's op te zetten en daar paste mijn px perfect op.

jeroen

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...