Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Schoeisel Vespa GTV Portofino


pieterb12

Aanbevolen berichten

Topic was uiteraard als ('k geef toe flauw) grapke bedoeld. Ik volg dit forum hier al enkele maanden en heb mij al goed geamuseerd bij 't lezen van de reactie's van de "anciens" hier op 't forum. Ik had gewoon eens goesting om ook eens een ietwat idiote vraag te stellen en mij dan krap te zetten en het spervuur van geschockeerde anciens af te wachten. Deze kwamen nog veel sneller dan verwacht...Anders heb ik hier al wel veel interessante dingen gelezen, hopelijk kan ik hier ook nog terecht met een serieuze vraag?

Link naar reactie

dude are you serious?

ast echt als grap bedoeld was: niet erg geslaagd

langs de andere kant: een grap die ge moet uitleggen is nooit grappig.

Wij blijven doorzwanzen, GIJ zijt degene die op zijn teen is getrapt...

Moete maar gewoon worden hier :)

=> altijd voe te lachen, zolang ge niemand beledigd :)

btw: sowieso cowboy botte , misschien roos of duotone roos-beige

Link naar reactie
D'r mag hier blijkbaar met iedereen gelachen worden, in 't bijzonder met nieuwkomers, als ge 't maar niet waagt om zelf eens een onnozel grapke uit te halen. Aan degenen die zich op hun zere tenen getrapt voelen: 't zal nooit meer gebeuren.

Nee, beter veiligheidsschoenen met stalen tippen...(wie is er hier op zijn teentjes getrapt). :))

Welkom in Hell!

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Mo kom, om eerlijk te zijn, hij heeft goe geprobeerd: ik amuseer me weeral kostelijk, en het niveau is weer al tot onder het vriespunt gezakt. Misschien alleen de volgende keer in chit-chat posten, anders wordt het voor sommigen niet meer zo duidelijk...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...