Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe vespamodellen


mgent

Aanbevolen berichten

Morgen opent in Milaan de EICMA voor de 67 ste keer zijn deuren.

Ondertussen via via, toch al enig beelden geraakt van nieuwe vespamodellen welke er voorgesteld worden vanaf morgen.

De GTV 300 Montenapoleone

ok--Montenapoleone.jpg

De nieuwe GTS300 supersport

ok--SuperSport.jpg

De LX touring in 50,125 en 150

vespa_lx_touring_2010_1_128.jpg

De College

ok-01-Vespa-College.jpg

De MP3 LT 300

211871_3311_big_ok-01-Mp3-3001.jpg

Link naar reactie

Mooi om te zien dat Piaggio het gamma alsmaar breder opentrekt voor het publiek.

Dit maakt waarschijnlijk voor sommigen de keuze makkelijker... voor anderen nét moeilijker ;)

En toch: ik zie telkens verdere moderniseringen en begin zo stilletjes aan nét datgene wat je vespa uniek maakt te missen...

4-takt; Elektronische injectoren; ABS ; 300cc Bommetjes ;...

Met wat soort überVespa zullen mijn nakomelingen wel al niet rijden denk ik dan?

Nuhjah, alles in het belang van de veiligheid/gebruiksvriendelijkheid natuurlijk ;)

Link naar reactie

Toch leuk? Meer keuze en meer personalisatie. Ik begon die 'gewone' uitvoeringen stillekesaan saai te vinden... Kijk maar naar al die nieuwe mini en fiat500 uitvoeringen en speciale series.

Al vind ik ook dat ze vaak verder bouwen op bestaande modellen maar was dat vroeger ook niet zo?

Link naar reactie
die ss is echt wel mooi.

jammer dat hij nu pas uit komt

hoezo(nu pas uitkomt),ik heb er eentje van 1967 ?

Link naar reactie

Super mooi,echt wel andere koek als die China troep,Hard sparen gaat voor 300 GTS...

Link naar reactie

Die SS kan mij echt wel ontzettend bekorend, om niet te zeggen, ik vind hem prachtig !

Vooral die Super op de zijkant en dat zadel vind ik ECHT geslaagd.

2 opties, ofwel mijn 125 GTS volledig customizen (zadel, velgen, kleur) volgend jaar, ofwel zo'n SS kopen.

Als ik Piaggio nog één tip wil geven. Zorg voor een gamma van mod's voor een GTS of LX.

Kleuren, andere zadels, velgen, stripings, maak dat eens optioneel Piaggio !

Maak er iets van zoals "Individual" zoals bij BMW bijvoorbeeld.

Want dat mis ik bijvoorbeeld op dit moment. Veel meer mod-mogelijkheden.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...