Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Limburg : welke dealer?


Nico-B

Aanbevolen berichten

Hoi,

ik ben van Limburg en een vraagje nu naar de service (en prijzen van aankoop, onderhoud,... ) bij volgende dealers :

Limburgse motorshop in Grote-Brogel (Peer), Motoscoot in Hasselt of Scraeyen Willy in Leopoldsburg.

Iemand goede of minder goede ervaringen met deze dealers?

Link naar reactie

Hallo,

Ik heb verleden jaar bij de Tweewielshop in Genk een hele mooie prijs gekregen voor m'n Aprilia Sportcity en daar bovenop nog een mooie korting op m'n nieuwe GTS250 van 5%.

Bij mijn rondvraag onlangs naar de netto prijzen voor een nieuwe LX50 bij vele dealers kwam deze dealer uit Genk weeral als de goedkoopste uit de bus, hij verkocht de laatste nieuwe FL versie (4 klepper) zelfs nog 50 euro goedkoper dan wat anderen me vroegen voor het vorig model (2 klepper)... .

Misschien omdat ik er reeds een scooter kocht, maar toch...

Het is dan uiteindelijk toch een "overjaarse" LX50 2 Takt geworden die ik gekocht heb, aan een prijs die nog veeeel lager lag, zelfs nog lager dan vele tweedehands vraagprijzen voor een LX50 van reeds 1 a 2 jaar oud...

Deze heb ik gekocht bij Garage Morren in St Truiden.

Over de service kan ik niet veel zeggen daar ik alles bijna zelf doe, en m'n GTS nog maar z'n 1000 km beurt gehad heeft, en nog niet aan de volgende beurt toe is...

Groetjes,

Erwin.

Link naar reactie
  • 4 maanden later...
Ook eventjes vermelden dat ik maandag laatstleden een Vespa GTS300ie gekocht heb bij Morren Motor te St-Truiden (heb er 2 Vespa Granturismo helmen gratis bij gekregen, waarde 400 €), wordt geleverd midden maart. kan bijna niet wachten ... . ;-)

Mag ik vragen wat je hebt moeten betalen voor de gts 300? Ik heb nl een prijs laten maken bij scootmoto in Hasselt voor de nieuwe gts 300 super sport. En ben nu enkel dealers aant vergelijken qua korting op de aankoopsom en korting op de accesoires.

Link naar reactie
Ook eventjes vermelden dat ik maandag laatstleden een Vespa GTS300ie gekocht heb bij Morren Motor te St-Truiden (heb er 2 Vespa Granturismo helmen gratis bij gekregen, waarde 400 €), wordt geleverd midden maart. kan bijna niet wachten ... . ;-)

Mag ik vragen wat je hebt moeten betalen voor de gts 300? Ik heb nl een prijs laten maken bij scootmoto in Hasselt voor de nieuwe gts 300 super sport. En ben nu enkel dealers aant vergelijken qua korting op de aankoopsom en korting op de accesoires.

Hoi,

Ik heb de catalogusprijs betaald : 5099 euro. Ik heb wel 2 helmen ter waarde van 2x200 euro gratis erbij gekregen + 2 x 50 euro in bons van Vespa zelf (was enkel geldig tijdens het Autosalon 2010), enkel te gebruiken voor aankoop accessoires voor de moto zelf, bv. topkoffer,beschermhoes, ...

Toch erbij vermelden dat ik bij Royal Nord te Hasselt dezelfde voorwaarden kreeg, maar ja, St-Truiden is korterbij voor mij, vandaar mijn keuze ..

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...