Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Xenon & LED verlichting op GTS


Teckel1962

Aanbevolen berichten

osram heeft mooie lampjes heb ze in de auto van mijn vrouw 5000k  geeft wel niet zo veel licht als xenon maar kleur is zelfde als xenon.

zelf heb ik in me auto orgineel bi xenon met led geeft toch een bak licht tegenover gewoon lampjes.

als ik  een tegenligger komt met fake xenon meestal niet afgesteld ook nog, dan gaan de bi xenons aan bij mij 

ik vind da echt storend in gewone koplampen namaak xenons, je verblind je tegenliggers .

Link naar reactie

 

4300 k is orgineel maar je hebt ook 5000 a 5500k deze vind ik persoonlijk veel mooier omdat deze wit met licht blauwe gloed is .

Bedankt Ice man Ik heb ondertussen(3 weekjes geleden) een Bi xenon geplaatst samen met Les eentje van 5500 K en inderdaad de ideale lichtbundel alsook de lichtkleur .

Link naar reactie
  • 2 jaren later...

Beste Forum,

Ik ben na 1 maand super tevreden van de GTS, maar vind de verlichting van de koplamp nogal zwak.  Lees hier op het forum dat al verschillende forumleden bixenon hebben geplaatst.  Ben dan zelf ook eens op zoek gegaan naar een geschikte bixenon of led vervangset.  Het probleem waarvoor ik niet zo direkt een oplossing zie is de kunststofring waarmee de H4-lamp is bevestigd.  Hoe krijg je die over de socket geschoven ?  De socket is vanwege koeling (denk ik) veel dikker en het is dus onmogelijk om de ring terug te gebruiken.  Wie kan hierover meer info en evt. foto's bezorgen aub ?

Dank bij voorbaat,

Kim

Link naar reactie
  • 10 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...