Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Xenon & LED verlichting op GTS


Teckel1962

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
  • 1 maand later...

Heb ondertussen zelf de montage gedaan van een xenon kit en het standlicht en het lampje in het voorfront vervangen door led lampjes. Lichtopbrengst is stukken beter, je ziet zelf beter in het duister, en zeker niet minder belangrijk, je wordt beter gezien ook.

Al bij al viel het werk enorm mee, enkel een beetje dremelen om de lamphouder te laten passen. Op de foto zie je niet echt het verschil in lichtsterkte.

De linker foto was met een philips extreme lamp die dus al meer licht geeft dan een standaard H4, de rechter de xenon.

licht.png

Link naar reactie

Voila se ... staat erop ... chique ! (al zeg ik het zelf ;-) )

@MGENT: hoe zit met jou grootlicht (phare) tov voorheen ?? Ik heb de indruk dat dit nu "zwakker" is dan vroeger, het gewoon licht daarentegen ... wow !

Link naar reactie

mogelijks heb je gelijk ... echter ben in 't naar huis komen daarnet via echte donkere wegen gereden en heb m'n groot licht terug afgezet ... durfde er niet mee blijven rijden omdat ik er niet genoeg mee zag !

lichten bijgesteld ... hoezo?

Link naar reactie

26 euro en zelf geplaatst.

Lichten dienen bij geregeld te worden, net als die van een auto.

Als je overstapt van een gewone lamp naar een xenon kit is dit zeker nodig, want deze lamp staat helemaal anders in de houder.

Dus draaien aan het vijsje tot je op de juiste hoogte staat.

Link naar reactie

Je dient je wesp op 10 meter van een muur te plaatsen. op die muur trek je een lijn op 90 cm en Ć©Ć©n op 70 cm.

De lichtlijn dient daartussen te vallen.

Bijstellen doe je door het piaggiolabel te verwijderen, het middenstuk er uit te halen en dan kan je met een schroevendraaier aan de vijs die schuin omhoog zit. Daar aan draaien tot je de juiste instelling hebt.

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...