Ga naar inhoud
Vespaforum.be

VRAAG REIS ITALIË + Collezione Vespa - Mauro Pascoli INFO


anouckfaes

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

ik plan binnen enkele weken een reisje naar Italie, en stootte op deze privecollectie vespa's. http://www.collezionevespa.it/

Is iemand hier al geweest en heeft wat meer info hierover? Openingsuren/is het de moeite?

Als er nog iemand tips voor onze reis heeft, wij gaan van Rome naar Venetië, alles wat daartussen ligt en de moeite is om te zien mag ons zeker gemeld worden.

Wij plannen ook om Rome met de vespa te doen, iemand hier ervaring mee?

Mercikes,

x Anouck

Link naar reactie
Hallo iedereen,

ik plan binnen enkele weken een reisje naar Italie, en stootte op deze privecollectie vespa's. http://www.collezionevespa.it/

Is iemand hier al geweest en heeft wat meer info hierover? Openingsuren/is het de moeite?

Als er nog iemand tips voor onze reis heeft, wij gaan van Rome naar Venetië, alles wat daartussen ligt en de moeite is om te zien mag ons zeker gemeld worden.

Wij plannen ook om Rome met de vespa te doen, iemand hier ervaring mee?

Mercikes,

x Anouck

Nog een bijkomstige vraag: Ik heb opgevangen dat er rond 13 september een soort vespa Meeting/Beurs is in omgeving Rome, iemand die daar iets meer van weet?

Link naar reactie

Zijn nu in Toscane, toevallig vandaag naar het Piaggio

museo geweest in Pontedera. Ik vond het de moeite, zal foto's tonen eens terug in Belgie.

Is niet groot maar je ziet er de Vespa door de jaren heen, ben niet zo een kenner maar echt blij dat ik het gezien heb.

Verder is er in die stad niets te beleven, maar Toscane is wondermooi!

Succes!

Link naar reactie

Pascoli en het Piaggio museo zijn de bekendere mekka's.

In Rodano bij Milaan heb je ook een scooter museum met meerdere merken, of af en toe kom je een verzamelaar tegen met meer dan 300 scooters zoals wij onlangs in de buurt van Milaan.

Iedereen zit tegenwoordig maar in Toscane.

Probeer ook maar de rest van Italië, het Como meer, Umbrië, Streek rond Dolomieten, Calabrië en Lecce. Allemaal super.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...