Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Toys of the fifties


renoretro

Aanbevolen berichten

Wie gaat er nu zondag naar toys of the fifties in Diksmuide?

Vgr nico

Link naar reactie
Hallo Nero ik rij er met de scooter naartoe vanuit denderleeuw met de GPS langs de sec. wegen en vertrek tussen 8 en 9 uur. Groetjes Erik

Misschien kunnen we ergens onderweg afspreken? (oudenaarde, Brakel,...)

Waarschijnlijk rij ik wel over Waregem of omstreken om nog een paar man op te pikken (als zij mij niet moeten oppikken tenminste:).

"Toys of the fifties" is een rondrit voor scooters (niet alleen vespa's) die vertrekt in Diksmuide. Blijkbaar zijn er heel strenge normen wat betreft bouwjaar (tot 1959) en aantal ingeschrevenen (50).

Diegenen die ons willen komen bewonderen (of uitlachen omdat ik mijn GS niet gestart krijg) kunnen van 9 tot 11u naar de vertrekplaats komen.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

En we zijn weer thuis.:)

Beginnen met het positieve nieuws: een prachtige en zeer verzorgde rit met allemaal fifties scooters waarvan ik de naam zelf niet kan uitspreken (Basterd is wel blijven hangen:) ) en veel of beter gezegd allemaal tof en schoon volk (waaronder Engelsmannen, Fransen en Duitsers)!

Nu het minder goede nieuws: na een vlotte (volgens mijn normen toch) start en nen croque breakfast s'middags op de grote markt in Ieper krijgt de vespa haar kuren. Onsteking nagekeken, bougie vervangen, batterij vervangen, helpt niet. Dus van miserie maar in de bezemwagen gekropen en de rest van de rit zo afgewerkt.

Gelukkig was er Nico (of beter Tine) die mij haar duozitje aanbood zodat ik toch een deel van de namiddag rit op de scooter kon doorbrengen. Bedankt! :)

Mijn probleem is vermoedelijk ook een defecte ontstekingsspoel.

Rodrique: bedankt voor de "wildcard" en deze onvergetelijke dag.

Organisatoren: moest elke rit zo goed voorbereid zijn,... Chapeau!

Sorry dat ik niet terug gereden ben om afscheid te nemen, maar om een nat pak na een frisse duik te vermijden,( en 't was deze ochtend 6.00u en 20.00u eer ik terug was) ben ik maar stillekes doorgereden vanop de parking.

Groetjes, nero.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...