Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Mooie route naar de kust


Twostroke

Aanbevolen berichten

Hey

Ik vertrek straks vanuit Kessel-Lo (Leuven) richting kust (Nieuwpoort) met de Vespa.

Ipv de grote banen te doen dacht ik eens rond te neuzen via een andere route.

Bv Brussel onder door ipv doorkruisen, en zo naar de Vlaamse Ardennen?

Mocht er iemand een GPS route hebben (liefst Garmin) die in die buurten loopt (moet niet exact leuven-nieuwpoort zijn natuurlijk), laat dan gerust iets weten!

Altijd beter dan blind rondrijden en wie weet mooie plekjes en uitzichten missen...

Iemand?

Groeten

Benny

Link naar reactie

zeker ook even langs gaan bij Erix, de moeite waard denk ik ;-)

SC Primavera reed en poosje geleden naar Diksmuide vanuit Leuven - door de Vlaamse Ardenne is idd de moeite

Het routeplan kan je kopen ;-) (graptje hé Benny)

Wij zijn door Brussel gereden - richting Ninove - Brakel - Zwevegem - Izegem - Houthuslst enze..

Link naar reactie

@ Joene

Dan ook door staden gepasseerd ? Tijdje geleden een hele zwerm vespa's zien passeren, nog geprobeerd de achtervolging in te zetten maar tegen we de auto hadden uitgehaald was er geen vespa meer te bespeuren :)

ciao !

Link naar reactie

@ anseeuw pieterjan: goh, ik dacht het wel ja ? maar wij zijn daar op vrijdag 12/06 gepasseerd met een hoop scooters ... en we reden zo rap da we nie te volgen waren ;-)

Link naar reactie

Hier gaan we...Leuven via Diest naar Mechelen (je kan zelfs Scherpenheuvel passeren), vervolgens Vilvoorde enzo naar Aalst (staat aangeduid 33 km), daar rij je via Massemen door de Vlaamse Ardennen naar Deinze. In Deinze rij je naar Torhout. Even Torhout voorbij (richting Oostende) neem je de oude heirbaan naar Diksmuide ( iets voorbij het kasteel te Torhout, naam ben ik vergeten). Op het einde van de Heirweg, in een randgemeente van Diksmuide ga je rechts, en boef je bent er...stevige rit. Ik heb dit opgeschreven uit mijn hoofd en zonder kaart. Vanaf Gent ben ik zeker, de rest bijna ook. Dus effen googelen op Google maps. Je weet al waar je moet passeren.

Gtz en veel plezier

Pieter

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...