Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Onderhoud


Noeggie

Aanbevolen berichten

Een vraag die waarschijnlijk al 100 keer gesteld is, maar de zoekfunctie maakte mij helaas niet veel wijzer.

Ik heb mijn Vespa S tweedehands gekocht toen er +/- 3.400 km op de teller stonden en op dat moment was ze nog geen jaar oud (dus nog fabrieksgarantie). We gaan nu richting de 6.000km en volgens het onderhoudsboekske moet mijn wesp dan binnen voor onderhoud. Aangezien ik mijn garantie niet kwijt wil door er zelf aan te prutsen, wil ik ze dus binnendoen bij een "erkende" dealer.

En nu komt mijn vraag: wie in de buurt van Antwerpen raden jullie aan? (ik kan jullie al zeggen: niet de Vespashop aan de Paardenmarkt, want bij die onbehulpzame arroganterikken zien ze mij niet meer!)

Ervaringen met Smout in Boechout? Vriendelijk? Duur?

Andere suggesties?

Alvast bedankt voor de hulp!

Link naar reactie

@noeggie

mij zien ze op de hessenbrug (guy staar) ook ni meer - via de zoekfunctie kan je misschien wel vinden hoe hij me behandeld heeft in verband met een afgebroken spiegel

zou zo'n schattige 80 euro zonder werkuren gekost hebben waarbij ik de stukken zelf via internet moest bestellen en bij hem binnenbrengen - hij zou ook circa 4 uur werk hebben

bij blommaert hebben ze dat mee in mijn onderhoud gerekend - toen bleek dat de spiegel nadien "zot draaide" heeft blommaert er een nieuw onderdeeltje in geplaatst voor 9 euro ! - de werkuren had hij voordien reeds meegerekend in het onderhoud dus die moest ik de 2de maal niet betalen

ik had dan nog mijn twijfels over het onderhoud maar heb via mail aan iemand van dit forum raad gevraagd - blijkt dat mijn scoot zeer goed werd onderhouden (volgens de voorschriften van het boekje) en hij rijdt als een klok

alhoewel ik op LO woon en de staar dus pakken dichter is - voor mij momenteel maar 1 adres - blommaert in brasschaat/mariaburg (is op de baan naar kapellen waar vw-audi "het rietje" i

van smout weet ik niks maar via de zoekfunctie moet je daar toch ook kritieken kunnen over vinden

alléz succes en keep on "vespa-ing" - grts frutsab

ps : heb vorige week nog bij blommaert geweest en die zijn van begin deze week met verlof !

Link naar reactie
  • 10 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...