Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Bestelling SIP , verdoeme !


Pieter1

Aanbevolen berichten

Een tijdje geleden plaats ik een mooie bestelling bij SIP. Vier dagen later was mijn bestelling reeds aangekomen (super). Behalve één dingetje, was niet in stock (kan gebeuren). Nu laten ze weten dat mijn spatlap, daar gaat het over, binnen is en door mij reeds betaald. Super, alleen haal ik de nodige 25 eurootjes niet en moet ik, als ik de bewuste spatlap wil, bijbestellen. Nu met wat bussen olie bij te bestellen is dit euvel opgelost. Toch stom als je eigenlijk niets nodig hebt. Dus als iemand iets nodig heeft en bereid is dit in Mechelen te komen halen; laat maar iets weten.

Link naar reactie

tiens, vreemd voor een nalevering. Voor mijn laatste bestelling bij easyparts hadden ze 1 artikeltje van 1,8€ niet op stock. Ik kon gerust wachten voor alles, maar toch hebben ze dit nagestuurd, kosteloos... ('t is toch allemaal al betaald en besteld?)

Link naar reactie

Is dat hetzelfde spiegeltje of een ander (lees: duurder) model van bij SIP? Tis dat er nogal wat variatie op de prijzen zit, en ik vermoed dat de duurdere (50€+) wel zeker compleet komen.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...