Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke jas op mijn Vespa?


Vespappa

Aanbevolen berichten

@vespappa

wie wind zaait zal storm oogsten - inderdaad kan je met dergelijke vraag rekenen op een waaier van ludieke antwoorden - draag waar je zin in hebt en waarmee je jezelf goed voelt op je scooter (tussen de regels dor lezen en de knipogen begrijpen van vele forumgangers is blijkbaar een hele opgave)

anderzijds toch een opmerking naar vele vespisten (en motards in 't algemeen) - en ik gooi hiermee naar niemand stenen !

een hoop onder ons (waaronder ikzelf) heeft de mond vol over het dragen van een degelijke helm, serieuze handschoenen en een beschermende vest

kijk eens allemaal naar wat we (de meesten toch) aan onze benen dragen - een jeansbroekske ... - 100 % katoen met een beschermende waarde van nul komma nul procent - onze hoofden, handen en bovenlichaam zijn dan wel tiptop beschermt maar aan de onderkant wordt meestal niet gedacht

alléz vespappa - maakt een keuze en denk eraan dat het onderste vestje meer naar den droogkuis zal moeten omwille van de witte boordjes ;-)

grts frutsab

Link naar reactie

jeansbroek is idd gene vette als bescherming , 10 jaar geleden met de 50cc uit de bocht geschoven aan den boerentoren , denk dak toen 40 reed ofzo. zelfs aan die snelheid lag mijn knie helemaal open , was meer brandwonde eigenlijk . Kan garanderen da da echt kak is. Mag er nog ni aan denken wa da geeft aan 90 per uur...

Link naar reactie

Shit man, mijn oren waren aan 't tuiten en ziehier, mijn naam is genoemd !

Awel Nero, sinds ge terug zijt van uw calvarietocht (allé, toch al thuisgeraakt zie ik, of hebt ge dit gepost vanuit een internetcafé ergens tussen Oostenrijk en Edingen) zijt ge er schoner op geworden. Alleen dienen bovenste hanenkam, die kleur steekt wat af met de rest.

By the way : ik ben zaterdag naar een huwelijksfeest geweest in uw kasteel in Enghien maar uwen butler zei dat ge nog niet terug waart van Euroespa. Schoon kot maar uw gras staat te lang. Maak van uw Vespa's grasmachientjes. Als ge op uw domein in panne valt moet ge niet ver lopen !!

Link naar reactie

@Bart: ik denk da uw oren nog tuiten van uwen millet die ontploft is, daarmee dat ge hem niet meer weer vindt. Maar geen nood, dit weekend is het brokant in Edingen, dan smijten met millets naar uwen kop Ik heb zelf van horen zeggen dat de verkopers je geld bijgeven om er vanaf te geraken... :)))

Volgende keer moogde mij wel uitnodigen zodat ik je uitgebreid kan rondleiden op mijn domein en nog uitgebreider tafelen bij je "gastheren". (of gewoon nekeer binnen springen is ook al goed).

We moeten nog eens afspreken een van deez...

En nu back on topic.:)))

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Welke vest heeft hij nu gekozen? Lijkt toch interessant om te weten.

wil ik ook wel weten...

deur nummer 1 of deur nummer 2...zeg het eens Pierre!!!

Link naar reactie
  • 1 maand later...
  • 6 maanden later...
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...