Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Welke jas op mijn Vespa?


Vespappa

Aanbevolen berichten

Zouden julie mij willen helpen kiezen? Ik kan namelijk moeilijk een keuze maken tussen onderstaande twee jassen op mijn zilveren GL. Voor welke zouden jullie gaan?

1246433672-220.jpg

1246433797-460.jpg

Link naar reactie

De bovenste voor in de week, en de onderste voor zon- en feestdagen :)

Lijkt me eerder iets voor in een tweedekker of een classic car, dan voor op een vespa, mijn gedacht.

Link naar reactie

LOL nen tweedekker...da was ook het eerste dat in mij opkwam:)

Ivm de keuze van uwe jas...

Heb je een MOTOplaat ????Dus...een MOTOjas!!!MET bescherming aan ellebogen,rug,...

duidelijk...ni??

Link naar reactie

misschien "mode-rubriek" starten op het forum ???? :) Er komen hier de laatste tijd veel vragen : wat doe ik aan ? waar vind ik dit kledingstuk ? ... ...

Ben het in alle geval eens met Cult, jas met bescherming lijkt mij nog altijd aangewezen op scooter... is niet altijd het mooiste maar wel het veiligste ...of niet?

Link naar reactie

Zover zijn we dus gekomen met het Vespaforum... Beetje surrealistisch gebeuren aan het worden hier.

N

Link naar reactie

Ik zou daar een bijpassende muts bij dragen, en een schapenvachtje over u zadel trekken, dees is schitterend, met een hoog Top Gun anno '45 gevoel.

@Vespapa das toch normaal dat ze u hier uitlachen, wa had ge nu verwacht, en als het een grap was, vind ik ze zeker geslaagd.

Link naar reactie

@vespappa: arm schaap

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...