Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vraagje ivm verzekering


stanman

Aanbevolen berichten

Beste,

Bestaat er een formulle van verzekeren voor een aantal dagen per jaar te rijden.

Een voorbeeldje

Ik heb 2 vespa's 1tje waar ik constant mee rij en 1 die maar af en toe door mijn vrouw gebruikt wordt. Mijn vraag is kan ik een verzekering nemen waar ik zeg vb 15 dagen verzekert ben en die dagen zijn vrij te bepalen, mits een telefoontje naar de maatschappij ven vb morgen ga ik rijden en hup nog 14 dagen over.

hopenlijk is het wat duidelijk

groetjes

Link naar reactie

dat soort verzekeringen ken ik niet.

We hebben wel met VCA een makelaar gevonden die voor een hele goede prijs meerdere scooters verzekert. Volwaardige verzekering. Exacte prijzen heb ik niet, maar uit mijn hoofd :

10 scooters voor ongeveer 350 euro of zo per jaar.

scooter 1 betaal je 100%

Scooter 2 betaal je 50%

Scooter drie betaal je 25 etc, alles boven de 5 is gratis.

Voor meer info : Geert Eyckmans van VCA

Joost

Link naar reactie

Ik weet dat zo'n formules bestaan voor oldtimer auto's maar dan meer in den trant van dat je betaalt voor een half jaar en dat je die het hele jaar door kan opnemen mits je de verzekering ervan op de hoogte brengt van op voorhand als je bijvoorbeeld naar een treffen of rondrit gaat. Een ex-vriendin van me haar nonkel had een Cadillac van 1949 en elke keer wij daar een ritje mee wilden gaan doen moesten wij bij de verzekering passeren om een groene kaart...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...