wijlen vespista Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 ik heb gisteren een testritje gedaan met een GT 200 en ik vond dat dat masjien bangelijk reed ! heeft er iemand van jullie ervaring mee ? alle info welkom... hasta la pasta
René Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 Wie of wat is bangelijk? Gij of dat masjien? Binnen enkele maanden zoekt ge waarschijnlijk ook een tuning-kit om nog sneller te gaan Succes ziet dat ge niet valt René
wijlen vespista Posted September 4, 2005 Author Posted September 4, 2005 wij zijn met 2 bangelijk mor çoit, gij bent blijkbaar in onder de indruk van de wegligging en de prestaties... we hebben het toch beide over de nieuwe vespa granturismo hé ? ;-)
Jimmyjazz Posted September 4, 2005 Posted September 4, 2005 probeer ook de gts250 Ik verkoop mijn Gilera nexus 500cc en dan koop ik mij de 250gts
pvespa Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 t'zijn inderdaad prettige machientjes, zeer tevreden van (heb hem nu 4 maanden). Het is een pittig ding dat ook nog eens zeer goed remt (i.v.gl.met ne oude PX)en zelfs met ne "echte" moto) en zéér zuinig is (3,6 à 3,8 liter/100 km, afhankelijk hoe hard je de gas opendraait en stad of urban) Al twijfel ik of ik hem ga houden. Heb hem gekocht na jarenlang motorijden omdat ik dacht dat de tijd van de zware machienen voor mij maar eens moest gedaan zijn. Maar toch mis ik iets ...
Speedracer Posted September 5, 2005 Posted September 5, 2005 Ik ben er heel tevreden van, zowel op gebied van verbruik, wegligging, remmen, maar ik vind dat hij een beetje snelheid mist als je met twee bent of voor op de autosnelweg, voor in 't stad is em wel snel genoeg... Ik ben zelf wel nieuwsgierig naar de prestaties van de 250, maar kost me een beetje te veel... En misschien dat ik in de toekomst wel eens kijk naar die Malossi 209-kit, de PM-uitlaat is me wa te duur...
Koala2 Posted September 6, 2005 Posted September 6, 2005 Als ge vindt dat ge hem moet verkopen iets laten weten hé!
ampersand Posted September 7, 2005 Posted September 7, 2005 heb de gts 250 nu ongeveer 3 weken in mijn bezit en moet zeggen dat hij rijd als een speer! Vorige zomer heb ik ook al eens een testrit gemaakt op een gt 200 wat me ook wel beviel maar de 250 heeft meer koppel en een iets hogere topsnelheid. Qua styling ziet de 250 er wel iets gelikter uit vind ik zelf, maar dat is natuurlijk subjectief, voor het summiere verschil in prijs zou ik persoonlijk opteren voor de gts 250. Fantastische rijeigenschappen zeker als je zeven jaar met een cosa 200 gereden hebt is het een verschil van dag en nacht! Bericht bewerkt (07.09.2005 | 23:20)
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.