Ga naar inhoud
Vespaforum.be

andrea cardone helmen


inspiron1

Aanbevolen berichten

Kreeg via mail een reactie van een owner.

Ik citeer "

en nadeel bij mij vind ik dat het vizier tot net onder mijn neus komt, zodat 't lijkt dat ik een gigantische snor heb... daarom dat ik meestal (in de bebouwde kom toch) het vizier naar boven doe. Ook is er vrij veel wind in de ogen doordat de lucht er van onderen inkan."

Ik vroeg vanaf welke snelheid de wind een rol speelt.

Wacht nog op antwoord .

Maar die zijn o zo mooi he ...

Link naar reactie

ik heb een Lem helm met oon zon grote spacebrilvizier vanvoor... die is ook zeer windgevoelig, vanaf +60 per uur moet je toch al je hoofd wat vooruit kantelen om de windinlaat te minderen... ik erger me er niet echt aan omdat mijn voornaamste verkeer zowat 99% nooit boven de 60-70 km per uur zal zijn...

Link naar reactie

Hallo

Ik ben de gelukkige eigenaar van een Andrea Cardone helm.

En wel het type HP002. Zie de website van de maker.

Het is een geheel leren in de kleuren van de italiaanse vlag. Het is een prima helm, hoog zitcomfort, prima afwerking, afritsbaar nekgedeelte bij warm weer, goed vizier, geen windruis. Een aanrader. De prijs is wel heftig echter ik had geluk omdat de Andiamo in A'dam dit merk uit hun assortiment haalt. Op hun site staat nog mijn helm (ligt op de scooter). Ik kreeg hem voor een spotprijsje mee. Krijg ook veel reacties op de helm. Mijn advies als je de centen hebt: KOPEN. Ze hebben waanzinnig leuke uitvoeringen.

Link naar reactie

Ik geloof dat ik het mailadres van de invoerder in België ergens heb liggen, 'k zal er eens achter zoeken. Kan je vragen naar een verdeler in je buurt. Zoals hierboven al vermeld, zeer aangenaam om te dragen. Ik heb het vizier er af gegooid en dan heb je idd iets meer ruis langs de oren, maar is véél mooier.

Link naar reactie

Ik heb een helm van www.projectforsafety.it gekocht via Vesaparts.nl, is een ( italiaans) tricolore helm met voorlopig zeer goed vizier en een uitstekende pasvorm. Zij hebben nog andere mooie modellen jethelm en heeft een E3 keuring.

Levering was correct +- 10 dagen, je moet wel op voorhand geld overschrijven.. ik heb +- 125 € betaald.

Ik persoonlijk vind het een heel mooie en goede en lichte ( kevlar ) helm.

Groeten

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...