Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Classicscooter limburg rondrit


stanman

Aanbevolen berichten

Hoi pee hier vandaag een bezoekje gebracht en een heel mooie tocht gereden. Eerste keer eigenlijk dat ik zo lang op mijn vespa zat en het is prima mee gevallen, weertje was dan ook juist gepast. Mijn machientje deed het uitstekend. ook fijn om eens naar andere vespa's te kijken en een klapke te doen. Winkel ziet er zeer mooi uit ideaal voor mij hoef ik niet meer ver te rijden als ik eens iets nodig heb. Groetjes bedankt en veel succes.

Link naar reactie

Echt toffe dag gehad gisteren daar in Eksel. Lekkere frietjes enzo. De rit zelf was prachtig de bordjes waren handig (wel wa klein hehe) en goed aangegeven! En wat een streek echt mooie natuur en omgeving daar. Prachtig gewoon. Zeker nog eens terug keren om in de buurt te gaan rijden.

Link naar reactie

Vandaag voor de tweede keer de rit gereden.

Marcel (celleke ?)je hebt dat perfect gedaan .Ik heb nog maar 14 dagen mijn Vespa en ik ben al helemaal verkocht.

De ganse familie trouwens...

Tot de volgende ... ..Ik kijk er al naar uit.

Peter

Link naar reactie

Ahhhhh de druk is van de ketel, content da jullie toch de weg allemaal gevonden hebben.

Heb nog met Levi van classicscooterlimburg gesproken en voor diegene die het tof vonden of voor zij die t gemist hebben, ge kunt al in uw agenda noteren 1 mei 2010 doen we het opnieuw. Levi gaat er een jaarlijks evenement van maken.

K ga dus snel aan de gang wa groter bordjes maken :-)))

Greetz

Marcel

Link naar reactie

levi,het vrouwke van levi, chelleke en iedereen die mee geholpen heeft aan die zaak het is prachtig geworden bij jullie prima gedaan heb de laatste 5 km wel niet mee gedaan van de route want de kleine was wat ziekskes.

dus moesten we naar huis.

spring vane week ofzo nog wel eens binnen.

groeten,

nog eens gewoon perfect

Link naar reactie

Ook mijn complimentjes voor deze mooie rit!

Verrassend mooie omgeving en dat op slecht 20 km. van mijn voordeur!

PS: Heb Garmin GPS bestand van deze route, maar weet niet hoe deze te 'attachen'

IMG_5467.jpg

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...