Ga naar inhoud
Vespaforum.be

J. Costa een prachtige vario voor Vespa GT, iemand al ervari


mathbovy

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik denk eraan om mijn acceleratie van mijn gtv 125 een beetje verder op te drijven.

Een andere vario zou hiervoor de uitkomst zijn. Nu lees ik op het net bijzonder goede commentaar van de J. Costa vario.

Het is geen goedkope upgrade, maar ik ben in het bijzonder gefacineerd door het design.

Zie foto:

http://www.carpimoto.it/content/prod/l_ ... ax_Peu.htm

Zijn er mensen die deze vario reeds gebruiken?

Link naar reactie

Heu, ik ken er niets van maar wat is dat ding in die bil? ook zoiets? Indien ja zou ik me haasten die mensen aan te spreken want zijn vespa lijkt verkocht... (schiet me ook niet af als het totaal iets anders zou zijn)

Link naar reactie
Heu, ik ken er niets van maar wat is dat ding in die bil? ook zoiets? Indien ja zou ik me haasten die mensen aan te spreken want zijn vespa lijkt verkocht... (schiet me ook niet af als het totaal iets anders zou zijn)

Dat "ding" in zijn bil is de weerspiegeling van een tractorband. :))

Groetjes, nero.

Link naar reactie
Heu, ik ken er niets van maar wat is dat ding in die bil? ook zoiets? Indien ja zou ik me haasten die mensen aan te spreken want zijn vespa lijkt verkocht... (schiet me ook niet af als het totaal iets anders zou zijn)

Dat "ding" in zijn bil is de weerspiegeling van een tractorband. :))

Groetjes, nero.

Amai ja! gotverdoeme! zo'n duidelijke aftekening! ik zak in de grond van schaamte...

Link naar reactie
  • 2 weken later...
  • 4 jaren later...

hoi vespisten,

ik ben nieuw int vespa gebeuren, heb pas een gts250ie van 2011 op de kop kunnen tikken

 

nu is men vraag

heeft er al iemand de j Costa op een gts 250ie getest?

en die bovenstaande link ivm de montage, geld dat ook voor de 250?

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Laat aub uw originele vario erin zitten of op een dag ligt ge in panne en zo cliche als het maar zijn kan is dat meestal in the midle of nowhere.

Zoek hier maar eens rond de op het forum, er hebben veel mensen al vanalles geprobeerd en standaard blijft meestal het beste.

Link naar reactie

Ok bon,,,van horen zeggen,,,zo nen Costa werkt wel goed,,,maar houd het blijkbaar niet zolang vol als nen originele!

Voor de rest moet ik Les grotendeels bijtreden,,,,,maar blijven proberen kan geen kwaad ;))),,,zolang je het maar deelt met ons ;)

CHEERS

Link naar reactie

hé walter met de twee wespen, yhanx voor de uitnodiging, maar den deze is van limburg

Maaseik, en die zijn kaal , lui & lekker,,, dus gent is wel een eindje te ver met deze temperaturen

zie er niet tegenop om dat s zomers te doen,,, maar nu brrrrr (oud aant worden hé ) :unsure:

Link naar reactie

Ik heb onlangs een j costa evo 2 laten installeren op mijn gts 125 super, samen met de akrapovic uitlaat lijkt het wel te werken : trekt voelbaar beter op, topsnelheid nog niet echt kunnen testen maar rijdt sowieso al sneller dan voordien (blijft natuurlijk 125, en is geen maat voor een 250 of 300). Mvg, Mark

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...