Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Gps mounting.


Pierrot

Aanbevolen berichten

Dit is goed koop steunje voor gps

ik volgende week vragen hoe het zit met de aansluiting van gps

gezien bij bstreetzone vespa daeler in de kempen

http://www.kapaza.be/Motoren/Vespa/18086051/INOX_GPS_steun_op_maat_gemaakt.html

kijk maar eens

Hierop staat mijne gps (Garmin Colorado) idd ook gemonteerd ... prima spul trouwens ... dadelijk door Bob (B-Streetzone) laten monteren op mijne nuve GTS

Heel tevreden van ! Zal er bij gelegenheid ook eens een fotoke van posten ...

Link naar reactie

Die houder is eigenlijk bijna dezelfde, en kan dus ook in alle standen worden geplaatst.

op de foto van RAM staat hij gemonteerd op een stuurstang, terwijl als hij op een spiegel staat, de constructie er al helemaal anders uitziet.

Overigens is dit de lange versie van het tussenstuk,ik gebruik de korte versie er van. Is voldoende lang op een vespa.

Het bovenste plaatje wordt dan tegen een cradle geschroefd waarin je gps in past.

Bij montage op een spiegel, dien je tussen het elleboogstuk en de spiegel nog een plastiek stukje te plaatsen, de opening is anders te groot en niet goed vast te maken.

RAM-B-201U-A + RAM-B-231U+RAM-B-238U+RAP-319U+RAM-HOL-TO5U

En dan zou je een volledige config moeten hebben, natuurlijk zonder enige stroomaansluiting.

Link naar reactie
  • 5 maanden later...
Heb mijn TT one met een RAM-mount onderaan op mijn linker spiegelarm staan en die trilt niet. Kost inderdaad een beetje geld. Maar is de moeite waard.

Hoi,

heb je daar toevallig geen fotookes van, ben van plan om dat ook zo te doen.

Waar (eventueel) neem jij stroom ?

Teejay

Link naar reactie
Heb mijn TT one met een RAM-mount onderaan op mijn linker spiegelarm staan en die trilt niet. Kost inderdaad een beetje geld. Maar is de moeite waard.

Hoi,

heb je daar toevallig geen fotookes van, ben van plan om dat ook zo te doen.

Waar (eventueel) neem jij stroom ?

Teejay

Zie de foto van MGENT wat hoger. Heb het ook zo gedaan, is makkelijk en vooral simpel verwijderbaar. Die stroom hebben we toch al uitgelegd? Zie ander topic... Bij veel gts'en zit onder het linker zwart kapje nog een vrije stekker. Zoniet zie blog 'hoe een gps op een gts monteren'.

Link naar reactie
  • 1 maand later...

Even iets over die stroomvoorziening... denk niet dat ik dat nodig ga hebben. Op batterijen loopt mijn Etrex Legend hcx al zeer lang op hetzelfde stel (nl 2 AA batterijen 2700 mah van merk GP. Volgens sommige gebruikers gemakkelijk 25 uur. Alhoewel dat mij overdreven lijkt. Heb alvast een wandeling van 1 u 40 en een vesparit vorige week van 2 uur met hetzelfde stel en de batterij indicator geeft nog steeds 3/4 aan. Laat in ieder geval horen hoe de navigatie verloopt met de Etrex (is maar een minimalistisch gps-je... geeft enkel een pieptoon bij afslagen dus denk dat het eerder visueel werken wordt.) Heb alvast een route gepland van +/- 140 km... dat is voor de komende mooie weekend dag. Laat wel horen hoe verloopt. En ook hoe de batterijen meevallen.

Eric

Link naar reactie
  • 1 maand later...
Redpowa,

hoe heb je het nu gedaan?

Is er iemand die al een gps bevestigd heeft op een oude px? Dwz één waarvan de spiegels aan de onderkant worden vastgezet..

Zou het dan ook lukken met een RAM mount?

Txs

ik heb zelf een steun gemaakt die ik dan met een sterknop in de schroefdraad waar er normaal zo een spiegel staat in draai.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...