Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Achtervalbeugel LX50: hoe monteren?


Telcoman

Aanbevolen berichten

Via via kan ik aan een achtervalbeugel voor de LX50 komen. Wel handig tegen valschade lijkt me. Echter, ik heb geen moeren om de set te monteren. Deze zitten er niet bij.

Weet iemand of:

1. Deze set ergens te koop is?

2. Of het niet eenvoudig met schroeven kan van de ijzerwinkel? Als ik het goed zie, wordt de valbeugel gemonteerd met twee schroeven onder de treeplank en vastgezet achter met de twee grote bouten boven het achterlicht.

Alvast bedankt!

Link naar reactie

deze beugel wordt onder in de voetplaat bevestigd met een speciale hulpstuk die bij de valbeugel hoort. Dit hulpstuk zit over de rand van bodemplaat geschoven en vastgeschroefd met 3 bouten M6 met blokkeermoer. in dit hulpstuk schuift men de valbeugel en wordt hier ook vastgeschroefd. Achteraan wordt de beugel vastgeschroefd op de chrome beugel die rond de zadel zit. Helaas kan je dit hulpstuk niet appart verkrijgen

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Set inmiddels in huis, toch nog een probleem. De beugels dienen via een verloopstuk aan de onderzijde van de Vespa te worden gemonteerd.

Het lukt me echter niet het verloopstuk te monteren, ik zie nergens gaten voor moeren. DirtyD, kun jij uitleggen hoe je het hulpstuk kunt vastmaken?

Link naar reactie
  • 5 jaren later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...