Jump to content
Vespaforum.be

Race-rat sprint de foto's


renoretro

Recommended Posts

Hier zijn dus de foto’s van mijn sprint ruggine.

Verwacht deze keer dus geen restauratie hé.

En de remmen hou ik zo voorlopig dus nieuwe originele,daarmee bedoel ik de vork ook.

Later misschien een PK vork.

Gr nico

De zuiger tijdens het bewerken (nog niet af)

dscn2410ov5.th.jpg

dscn2428sq2.th.jpg

De uitgefreesde inlaat.

dscn2429cp2.th.jpg

Inlaat closeup

dscn2430ro6.th.jpg

Nog laswerken

dscn2434nu0.th.jpg

dscn2436qw7.th.jpg

De reedblock MMW1

dscn2438nw8.th.jpg

dscn2451np9.th.jpg

dscn2453ey2.th.jpg

dscn2454mw4.th.jpg

dscn2458zs2.th.jpg

dscn2473awg6.th.jpg

Methode om de bil te kunnen houden door deze op die manier te verhogen,zonder laswerk.

Benodigheden:stukje carosserieplaat,enkele rondellen en een buisje die dan over de trek-as schuift.

Het stukje plaat plooi je dan rond het asje en vervolgens zet je deze vast aan het frame.

Als je het asje niet verankerd,dan trek de hendel gewoon weg van zijn sluiting op de bil.

dscn2460dj2.th.jpg

dscn2460ayj1.th.jpg

dscn2469xd3.th.jpg

De afgewerkte foto’s excl. De claxon,die moet nog binnenkomen…

dscn2462vq8.th.jpg

dscn2463zx6.th.jpg

dscn2465gl8.th.jpg

dscn2466bt1.th.jpg

dscn2470fg4.th.jpg

dscn2471oi5.th.jpg

dscn2472ib6.th.jpg

dscn2474de9.th.jpg

dscn2475mz0.th.jpg

dscn2476fq7.th.jpg

dscn2477lp3.th.jpg

dscn2479oy4.th.jpg

Link to comment

thx,

maar kunnen jullie op de foto klikken en dan groter bekijken?

De site blijft hier precies hangen.

Gr nico

Link to comment

Al onze ideeën en projecten vervallen in het niets bij het zien van Nico zijn realisaties! Alleszins veel veilige kilometers toegewenst, Jeanke Sprint.

Link to comment

Ziet er gelikt uit Nico.

Ik zal hem binnekort misschien kunnen bewonderen als ik de rest van de stukken voor de GL kom halen (heb het nu redelijk druk door de examenperiode) Maar ik mail je nog, ok?

Foto's worden groter afgebeeld op imageshack als je er op klikt!

Groeten, Koen

Link to comment

Zoals elk project van jouw "Vakmanschap is meesterschap"

Het is altijd een plezier om een topic van jouw te volgen, je weet waarover je praat en je kunt het allemaal zelf nog realiseren ook. Maw een vakman. Proficiat en veel plezier ermee.

Kzal je in de toekomst ook nog wel is een paar keer om advies willen vragen in verband met de restauratie van m'n Cezeta.

Link to comment

bedankt voor de toffe reactie mensen!!

geert,ik weet het man,heb eentje liggen maar deze zou voor mijn 2de racecerke zijn.

Deze zal het zeker nodig hebben.

Dus ik zoek nog een pk vork voor de sprint.

Link to comment
bedankt voor de toffe reactie mensen!!

geert,ik weet het man,heb eentje liggen maar deze zou voor mijn 2de racecerke zijn.

Deze zal het zeker nodig hebben.

Dus ik zoek nog een pk vork voor de sprint.

een gewone PK voorfourche heb ik liggen , mag weg voor een prijsje.. ma k weet natuurlijk nie wa vr iets ge nodig hebt..

grtz

Link to comment

Hey Didier,

welk as-diameter?

Link to comment
Welke timings heb je? Waarom geen volle krukaswangen als je toch voor reedvalve gaat?

Voor een vollewang krukas kan je nooit genoeg materiaal wegnemen rond de krukas om genoeg ruimte te hebben, tenzij je je reed-valve dichter bij de cilinder positioneerd, maar dat vraagt GROTE laswerken...

Link to comment
Hey Didier,

welk as-diameter?

PK-voorvork heeft altijd 20mm as, enkel de PX-voorvork bestaat in 16mm en 20mm

sorry maar welke as-diameter bedoel je..?

(kweet wel zeker da ze van ne PK is dus als speedracer zegt 20mm moet dat kloppen;) )

grtz

Link to comment
het is wel degelijk een pk125 of een xl2 vork die je nodig hebt, die van de PK50 heeft immers ook een korte swingarm (dacht ik)

en waar kan ik dat aan zien..?

grtz

Link to comment

Archived

This topic is now archived and is closed to further replies.

×
×
  • Create New...