Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespa's in Cambodja en Thailand


Rudi

Aanbevolen berichten

Hey ,

ben net terug van een trip door Cambodja en Thailand . Heb dus een 3 tal weken in "Curry" landen gezeten . Ik lees dagelijks hier op het forum en regelmatig wordt er hier over de zgn. "curry's" geschreven . Ik heb er ginder veel gezien tussen die scooters die er rond rijden . Maar één ding weet ik nu wel zeker . Tussen al die scooters en al dat verkeer haal je het geluid van de Vespa's er meteen uit ! Ik zag er wel geen blinkende en opgezette Vespa's maar enkel oudere die dus echt gebruikt worden om rond te rijden , blutsen en al inbegrepen .In Phnom Penh was er zelfs een bijeenkomst van Vespisten , helaas enkele dagen na mijn vertrek .

Groeten ,

Rudi

cambodja2008161so8.jpg

cambodja2008163jp8.jpg

cambodja2008700xg0.jpg

cambodja2008709ua7.jpg

cambodja20081091qh2.jpg

cambodja20081098cn5.jpg

Link naar reactie
Ik ben terug van Thailand en Laos en heb er ook een aantal gezien. In Bangkok vooral veel Sprints gezien en een paar oldies die gerestaureerd waren... Tevens in Nong Khai, Thailand, een fijn beeld gezien met een hond op een scooter... 'k zal het vanavond 'ns posten.

Jurgen , mag ik eventueel de url van mijn blog plaatsen op het forum ? Heeft niets met vespa te maken maar gewoon om iedereen een idee te geven over wat er allemaal te doen is in Cambodja en Thailand . Indien dit niet gewenst is , geen probleem hoor .

Ciao ,Rudi

Link naar reactie

Na het posten van wat foto's van Vespa's ginder hier de url van mijn blog . http://kohracha.wordpress.com/

Indien iemand ooit wat info wil over Azië wil ik altijd wat tips geven . Van Vespa's ken ik niet veel maar heb hier op het forum toch al veel bruikbare info gelezen , bedankt aan iedereen hiervoor . Indien dit bericht hier "off topic" is zal ik het meteen verwijderen .

Groeten,

Rudi

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...