Ga naar inhoud
Vespaforum.be

vespa S


natpolcol

Aanbevolen berichten

Bij deze kondig ik even aan dat ik mijn allereerste vespa zojuist heb gekocht (besteld) bij Guido janssens in Stekene. (heel goeie service en juist achter de hoek, ook voor mijn onderhoud later)

Het model : Vespa S 125CC (dus met buddyseat touring)

Kleur : Nero lucido

Piaggio_Vespa_S_125_st2pz.jpg

Extra's : Topkoffer

Extra's die ik er nog bij ga bestellen : Chrome front bumper, chrome rear side protection

Helm : soft toch van vespa.

VS%20-%20Helm%20softtouch%20zwart.jpg

Ben dus suuuuppppper blij met mijn ...

K'wil hem dus nog een naamke geven ... Iemand ideekes ?

Kzou ook graag één van die stickersets aan willen kopen ... maar op verschillende sites zie ik er ook andere staan die niet op de vespa site staan.

Heeft er iemand een idee van waar ik ze allemaal kan zien ?

Link naar reactie

Neen, dat lijkt zo (denk ik) op die foto.

In de winkel was hij allezins niet zo hoog. Maar dat was wel het rode model.

Ikzelf moet nog 1 à 2 weekjes wachten voor mijn nieuwste bezit arriveert :)

Zal dan nog eens een fotoke trekken, dit was één van internet.

grtz

Link naar reactie

Awel, ikke ook niet. Ik ging normaal voor de GTS 125CC. Vond de S super lelijk op de website.

Met dat gedacht in de winkel, zag ik 3 modellen naast elkaar staan.

En raar maar waar, mijn voorkeur ging tot mijn verbazing naar de S. In real life is het echt een beauty. De GTS vond ik een beetje lomp. Ook het gewicht 102 kg tegenover 148 kg van de GTS, gaf voor mij de doorslag .

Wat betreft de helm, ik denk dat ik nog ene ga kopen van momodesign. Den deze is ook super (kreeg hem gratis erbij) maar heb er nog altijd twee nodig hé ;p

Grtz

Link naar reactie
Het model : Vespa S 125CC (dus met buddyseat touring)

Kleur : Nero lucido

Ben ik zo beroemd dat ze al vespakleuren naar mij noemen...:)))))))

Deze modellen leunen idd beter aan bij de oorspronkelijke vespamodellen, vergeleken met de GTS'en.

Proficiat met je aankoop en zijt voorzichtig op de baan! Groetjes, nero.

Link naar reactie

Mja proficiat, ik ben ook steeds sceptisch geweest tegen de nieuwere vespamodellen, vooral de GT dan. Ondertussen ben ik ze gewend en zie ik de schoonheid daar ook van in, maar bij deze "S" versie heb ik dat nooit gehad. Deze vond ik meteen een knappe wesp... Geniet ervan(als je hem hebt)

Link naar reactie

veel succes met je nieuw "masjien" - persoonlijk vind ik de rechthoekige koplamp prachtig op de S - enjoy

volgend (voor)jaar wordt dit onze tweede vespa - eentje voor mijn echtgenote - ze is gek op het oranje (taormina) modelletje - omdat we dan allebei ons eigen wespje hebben opteert ze echter voor het monozadel

take care en verzorg je wesp

grts frutsab

Link naar reactie
  • 6 maanden later...

Een oudje nog es naar voor gehaald. Dit weekend een trip gedaan met Johan Mertens zijn vespa's in de vlaamse ardennen. Super goe weer, 't kon niet beter zijn! Heb toen effekes met een VEspa S 125 gereden. Leuk potig dingetje dat staat te springen om hoog in de toeren te gaan. Kleiner en wendbaarder dan mijn GT en zelfs met zijn kleiner vermogen reden we zij aan zij bij het optrekken vanuit stilstand. Om lang te 'cruizen' verkies ik de mijne, om te 'crossen' op kleine landweggetjes zeker de S! (al denk ik dan wel dat ik de mijne es goed ga moeten afstellen)

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...