Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Nieuwe aanwist : Lambretta 150LIS golden special 'Pacemaker


Kalle

Aanbevolen berichten

Eigenlijk op zoek naar een serie 2 maar toen ik deze tegen kwam was ik meteen verkocht : lambretta LI150 golden special 65'.Nog volledig in originele toestand,zowel motor als carrosserie.Op de teller 18.000km maar aan de motor is werk.

De lak zal enkel een oppoetsbeurt krijgen,in deze toestand is het bijna onmogelijk geworden om dit model te vinden.De gouden lak is vandaag de dag bijna niet meer te maken zoals dit destijds gebeurde,kortom voor mij is dit een beauty !

img7852iy2.jpg

Link naar reactie

amai! heel knap. de laatste keer dat ik in italië was reed er daar een Silver Special rond in ongelooflijke originele toestand. ik denk dat ik die man elke dag heb gevraagd hem te verkopen, maar dat was geen optie blijkbaar...

Link naar reactie

Is dat die van bij Sam of ergens anders gevonden? Je zal hem waarschijnlijk ook in goud betaald hebben ;o))

N

Link naar reactie

Merci voor jullie reactie's,maar ik had niet anders verwacht...

@ dakke : zal nog zien wat ik met m'n primavera ga doen...

@fajes : ik ben zelfs niet tot in Italië moeten gaan,voorwaarde bij aankoop was wel dat hij in zijn originele staat zou blijven,wat ik zelf ook zou doen bij verkoop van zoveel schoons !

@frutsab : voor de motor zal Sam wel goed zorgen !

@Nico : hij stond eigenlijk niet te koop bij de vorige eigenaar,en neen heb hem zelfs niet in goud betaald.

Kortom : ne mens mag al eens sjaans hebben hé !

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...