jcb Geplaatst: 30 augustus 2009 Delen Geplaatst: 30 augustus 2009 met 7200 km op de teller begon mijn GTV250 achteraan te wiebelen in de bochten,als ik bij stil stand naast de vespa sta, en met het stuur korte schud bewegingen van links naar rechts maak ,zie en hoor je de bevestiging van de onderste bout waar de ophanging aan vast hangt rammelen en blijkt het hele boeltje rechts onder los te zitten? nog iemand met dit probleem Link naar reactie
vespavino Geplaatst: 11 september 2009 Delen Geplaatst: 11 september 2009 Momenteel wordt de injectiepomp vervangen. Wordt vervolgd! Link naar reactie
skwajee Geplaatst: 17 september 2009 Delen Geplaatst: 17 september 2009 Ik ben winnaar, na rit aankoop tot thuis (26km op de teller) druppelde de olie links aan achterwiel uit de carter.. slechte oliekeerring onder garantie vervangen. (GTS 125) Link naar reactie
EriX Geplaatst: 18 september 2009 Delen Geplaatst: 18 september 2009 De kinderziektes komen precies 'en masse' tevoorschijn. :-( Link naar reactie
Moon the Loon Geplaatst: 18 september 2009 Delen Geplaatst: 18 september 2009 De mexicaanse griep is er niks tegen... Link naar reactie
Big Bullfiddler Geplaatst: 22 september 2009 Delen Geplaatst: 22 september 2009 Ik had er gisteren morgend even van merksem tot brasschaat mee gereden en wou 5 minuten later terug mee vertrekken, maar bij het starten had ik geen ontsteking. Ik probeerde zo'n 15 keer opnieuw en dan starte hij toch alsof er niets aan de hand was. Bizar... Ik rij er alle dagen mee naart werk en heb nog nooit een probleem gehad. Heeft iemand hier een verklaring voor? Tis ne GTS 250 van 2007. Ron Link naar reactie
dommel Geplaatst: 22 september 2009 Delen Geplaatst: 22 september 2009 uwe rode onderbrekingsschakelaar stond niet juist? Link naar reactie
Big Bullfiddler Geplaatst: 23 september 2009 Delen Geplaatst: 23 september 2009 uwe rode onderbrekingsschakelaar stond niet juist? Toch wel, het rare is ook dat ik 'em steeds aan en af moest zetten, anders gebeurde er helemaal niets als ik probeerde te starten. Dus, sleutel draaien -> starten maar helemaal niets -> rode knop aan en af zetten -> starten, draait maar geen ontsteking -> en zo zeken 15 keer eer hij toch op gang kwam. Bizar... Link naar reactie
rick Geplaatst: 23 september 2009 Delen Geplaatst: 23 september 2009 Uw rem dichtknijpen? Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 23 september 2009 Delen Geplaatst: 23 september 2009 Uw rem dichtknijpen? Dan zou hij altijd helemaal niets doen... volgens Big Bullfiddler hij draaide de ene keer helemaal niet, de volgende keer wel maar geen ontsteking... mmm, zou het onrechtstreeks of deels dan toch iets met die knop te maken hebben? Was dat eenmalig of heb je dat nu nog voor? Zoja toch es mee binnengaan? Link naar reactie
Big Bullfiddler Geplaatst: 23 september 2009 Delen Geplaatst: 23 september 2009 Uw rem dichtknijpen? even zeggen dat ik er al mee gereden heb, dus ik weet hoe ik 'em moet starten... ... Link naar reactie
Koala2 Geplaatst: 9 oktober 2009 Delen Geplaatst: 9 oktober 2009 Die rooie knoppen durven ook al wel eens slecht contact geven. Moest ik dan ook afzetten en terug opzetten. Was het vergeten bij mijn opsomming maar de mijne (bouwjaar 2007)is onder garantie vervangen. Sedertdien geen probleem meer mee gehad. Link naar reactie
vespavino Geplaatst: 27 maart 2010 Delen Geplaatst: 27 maart 2010 Injectiepomp en benzinepomp werden vervangen bij mijn GTS250ie ABS.( moter viel uit op autostrade) Momenteel heb ik 18000 km op de teller en rijdt hij terug super! Link naar reactie
125GTS Geplaatst: 29 mei 2010 Delen Geplaatst: 29 mei 2010 Na twee maanden sleepte ik mijn benzinepomp mee over de grond. Die man van touring heeft ze toen kostenloos terug bevestigd. Na 1,5-2 jaar was mijn uitlaatpacking doorgebrand en maakte hij een zaaaaaalig lawaai. (Vond ik helemaal ni erg) Nu na 3 jaar is mijn bendix versleten en heb ik een nieuwe laten steken. Heb wel gemerkt dat mijn uitlaat helemaal verroest is. Hoort erbij denk ik... Voor de rest heel tevreden, behalve over de service. Ik heb 26000 km nu. Link naar reactie
cookie Geplaatst: 7 juni 2010 Delen Geplaatst: 7 juni 2010 Ik heb over een maand een GTS250ie ABS van 2006 gekocht met 7250km op de teller stond in de toonzaal moest wel nog eens 'op punt gezet worden'. Ik vroeg om hem meteen mee te krijgen (ik kon nie wachten) was geen probleem. Toen ik thuis was eens gaan tonen aan mijn schoonbroer die motomecanieker is. Hebben daar wat ontdekkingen gedaan, olie was maar 800cc in ipv 1400 ,druk banden allebij minder dan een kilo, band achter bijna klets, remblokjes beenhard en piepen eens geschikt nog 3mm.Ik had toch efkes verschoten. Na er 2 weken mee gereden te hebben heb ik hem binnengedaan voor een grote beurt miste soms een paar slagen zelfs een keer stilgevalen onderweg aan 70 per uur. De 2 ingaande kleppen moesten 15/100sten bijgeregeld worden. mijn schoonbroer twijfeld aan de kilometerstand weet iemand hoeveel kilometer je met een achterband doet en hoelang blokjes voor de achterrem meegaan. Link naar reactie
Wutsie75 Geplaatst: 7 juni 2010 Delen Geplaatst: 7 juni 2010 Ik kan je geen sluitend advies geven maar een achterband met 7500km kan wel eens goed versleten zijn, afhenkelijk van het merk en de rijstijl. Link naar reactie
tamboerke Geplaatst: 7 juni 2010 Delen Geplaatst: 7 juni 2010 Eerste indruk - Slechte service van de verkoper (dealer) - Banden op druk zetten en olie verversen of desnoods bijvullen duurt geen uren. Tweede indruk - Snap dat je wat ongeduldig bent. - Maar je kon beter een optie genomen hebben op het voertuig. en met je schoonbroer het voertuig grondig gekeurd hebben voor aankoop. 7500 km lijkt me normaal gereden met de achterband. Niet overdreven traag en niet overdreven snel. Op voorwaarde dat het de eerste achterband was natuurlijk. Ten laatste als raad. Bij aankoop tweedehands laat je de kilometerstand het best op het aankoopbewijs vermelden. Zowel particulier als bij een handelaar. Indien deze niet zou blijken te kloppen kan je deze dan aanklagen wegens valsheid in geschrifte en heb je een sterk punt in de rechtbank. Verder wens ik je succes met je voertuig en hoop dat je van verdere verrassingen gespaard blijft. Met groet. Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Gearchiveerd
Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.