Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Aanbevolen berichten

Allen,

Ik heb net een VNB1T van 1960 gekocht.

Ik heb wel een Belgisch Inschrijvingsbewijs van vorige eigenaar.

Ook net gelezen op het forum dat scooters van voor 1972 geen GVA hebben.

Normaal kan ik toch gewoon met dit papier aan een nieuwe plaat en verzekering geraken.

Of moet ik op een of andere manier dan toch een GVA bekomen?

Binnekort opent de post op het Restauratieforum.

Hopelijk komt m'n eerste winterproject goed!

Gr Warre

Link naar reactie

Yep, dat is voldoende. Het zou wel kunnen dat je niet meteen je plaat meekrijgt, maar dat ze verzonden moet worden. Als ze bij de div geen PVA-nummer hebben voor een voertuig, dan kunnen ze de aanvraag niet afronden, dus dan moet dat geforceerd worden. Da's blijkbaar iets wat de loketdames niet mogen of kunnen. Tenzij ik weer pech had natuurlijk.

gr,

d

Link naar reactie
Yep, dat is voldoende. Het zou wel kunnen dat je niet meteen je plaat meekrijgt, maar dat ze verzonden moet worden. Als ze bij de div geen PVA-nummer hebben voor een voertuig, dan kunnen ze de aanvraag niet afronden, dus dan moet dat geforceerd worden. Da's blijkbaar iets wat de loketdames niet mogen of kunnen. Tenzij ik weer pech had natuurlijk.

gr,

d

Je krijgt je plaat onmiddellijk mee. Slaap inderdaad op je 2 oren.

Link naar reactie
Yep, dat is voldoende. Het zou wel kunnen dat je niet meteen je plaat meekrijgt, maar dat ze verzonden moet worden. Als ze bij de div geen PVA-nummer hebben voor een voertuig, dan kunnen ze de aanvraag niet afronden, dus dan moet dat geforceerd worden. Da's blijkbaar iets wat de loketdames niet mogen of kunnen. Tenzij ik weer pech had natuurlijk.

gr,

d

Je krijgt je plaat onmiddellijk mee. Slaap inderdaad op je 2 oren.

In belgië zijn er geen regels, enkel interpretaties. Iedereen maakt zijn eigen regels hier. Ik kreeg mijn plaat niet meteen mee omdat het computersysteem de aanvraag niet kon verwerken. Dat had te maken met de huidige milieunormen. Maar de volgende dag werd ze verzonden.

Misschien hebben jullie meer geluk. Maar in orde komt het zeker!

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...