Ga naar inhoud
Vespaforum.be

dringend foto's gevraagd!


nero

Aanbevolen berichten

Heeft er iemand nog foto's ( digitaal) op zijn pc staan van expo '58 ? Omdat in ons rusthuis de seniorenmaand in het teken staat van expo '58 gaan we (proberen) een vespa te stallen samen met enkele foto's (in groot formaat) om de link te maken met expo '58. De kwaliteit moet niet super zijn, maar toch iets beter dan die ene foto die ik op internet gevonden heb. Je mag de foto's doormailen naar pieter.d_hondt@skynet.be . Hartelijk dank op voorhand, nero.

Link naar reactie

@Kurt: de bedoeling is om een achterwand te plaatsen met 1 of verschillende foto's op. Ik zou proberen om ze deel per deel af te drukken op A4 en dan tegen elkaar op het bord te hangen zodat je 1 grote foto krijgt (een grove korrel is geen bezwaar maar de foto zou wel nog herkenbaar moeten zijn).

@Erix: ik heb me slecht uitgedrukt. Het zouden foto's moeten zijn met vespa's op van expo '58 (vespaparade?), om de link van vespa naar expo te kunnen maken.

Groetjes, nero.

Link naar reactie
@Luc: deze had ik dus gevonden. Ik vrees alleen dat hij iets te klein is om een volledige wand te vullen. Misschien toch eens proberen een deel uit te vergroten. Bedankt! Groetjes, nero.

@nero : op vele bus- en tramhaltes hebben er ook affiches gehangen ivm de verschillende tentoonstellingen - misschien kan je via de firma "decaux" wel aan dergelijke affiche geraken

grts frutsab

Link naar reactie
als je 'n foto tegen je muur wilt kan je er altijd rasterbator (I know it sounds like... ) eens op toepassen. http://homokaasu.org/rasterbator/ dan maakt het niet zoveel uit welke kwaliteit je foto is.

Zéér leuk programma, wordt in de kleuterklas door mijn vriendin ook gebruikt voor puzzels.

Grtz,

Domien

Hier mijn eerste poging met de rasterbator:

affiche001jc6.jpg. Buiten alle verwachting valt dit (van op afstand) heel goed mee! Er is ook een affiche aangeboden van 50 jaar expo. Begin volgende week trek ik met de resultaten naar ons animatieteam om te overleggen wat het best zou passen. Moest er nog iemand een foto (met vespa!) van expo 58 hebben en dit digitaal willen doorsturen, ik zou hem of haar eeuwig dankbaar zijn :).

In ieder geval allen bedankt voor de vele reacties (ook via mail) en de hulp om dit projectje mee tot een goed einde te brengen! Foto's van het eindresultaat gaan zeker volgen. Groetjes, nero.

Link naar reactie
  • 3 weken later...

Hier de (voorlopige) opstelling van een gedeelte van "expo 58" in ons rusthuis. De gs150 staat (natuurlijk) centraal! Bedankt aan allen voor de hulp en documentatie die we mochten ontvangen. Volgende week ga ik proberen een foto te nemen met het hele animatieteam. Groetjes, nero.

expostcarolus001bg4.jpg

Link naar reactie

Die pallet is al weg !! Dat was gewoon den drank (lees : vaten bier) die daarop stonden !!!!

Die poster kan Nero U gemakkelijk bezorgen. Hij weet nog goed waar hij die gekocht heeft in 1958 toen hij 22 jaar was. Woehaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!

Binnenkort een nieuwe rage : alle oudjes-van-dagen die terug willen Vespa-en !!!

Nero, waarschuw hen maar al voor curry's !!!! Hou een spreekbeurt !!!!!

Link naar reactie

@PRINCE.COXON: da jij met je 60 jaar ervaring nog niet ziet dat dit een "pure" curry is. Hij staat zelf nog op paletten, zo van de boot gehaald ;))). Aan de aandacht die de vespa krijgt (bijna iedere passant begint erover) mogen we ons idd aan een hause verwachten van de prijzen.

Er gaan al stemmen op om de dagelijkse wandeling met de bewoners te vervangen door een vesparit, wel alleen bij mooi weer!

Wat betreft de affiches, ik zal eens horen bij mijn leverancier of hij er nog kan aangeraken (tenzij er hier iemand over een copiermachine beschikt die dit formaat aankan).

Groetjes, nero.

Link naar reactie

De posters komen van een tentoonstelling over 50 jaar expo in de Stadsmus in Hasselt. Het probleem zal idd scannen en afdrukken worden. Ik kan er wel een foto van nemen maar de kwaliteit zal waarschijnlijk niet optimaal zijn. Als de tentoonstelling afgelopen is kan ik je eventueel wel een poster opsturen voor prints van te maken (indien de poster niet beschermd is door de uitgever). Ik zal eens kijken of er nergens een vermelding op staat in die zin. De tentoonstelling loopt wel nog even (tot eind van de maand). Groetjes, nero.

Link naar reactie

Als ik een digitale versie krijg van die poster dan kan ik die poster bij mij op het werk op een plotter afprinten (in kleur). Formaat speelt dan eigenlijk geen rol vermits je dit dan zelf kan bepalen (ook niet onbeperkt uiteraard, afhankelijk van de formaten van de rollen papier die je erop steekt)...

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...