Ga naar inhoud
Vespaforum.be

stof van de classicrit


stanman

Aanbevolen berichten

Vorig weekend dan toch maar begonnen met het stof te verwijderen van de rit van classicscooter, ik had een BRUINE motor, ongelooflijk waar dat overal zit :)

Daar ben ik nog even mee stil

BTW het stof wordt per gram verkocht, wees er snel bij want dat wordt een collectors item :)

Link naar reactie

Ik moet de Charleston ook nog ontdoen van die kilo's stof van de rondrit van Classicsooter.

Bedankt voor de tip i.v.m. het collectors item. Ik zal al dat stof maar in een blikjepotje doen. Kwestie om de freaks iets te kunnen aanbieden als ze er achter vragen hé. ;-)

Link naar reactie
Ik moet de Charleston ook nog ontdoen van die kilo's stof van de rondrit van Classicsooter.

Bedankt voor de tip i.v.m. het collectors item. Ik zal al dat stof maar in een blikjepotje doen. Kwestie om de freaks iets te kunnen aanbieden als ze er achter vragen hé. ;-)

Mag daar wat zand tussen zijn? Kwestie dat stof wat gewicht te geven... ;-)

Link naar reactie

idd heb toch een uurtje bezig geweest met het ontstoffen ervan. Dankzij het lange wachten kreeg ik het er met de compressor niet gewoon meer afgeblazen maar ach ja. Tegen zondag de sproeiers en de filter ook maar eens opendoen.

Link naar reactie
Zo goed da ge vast gelopen zijt op de brusselse ring, ik moet zeggen dat er dat nog niet teveel hebben kunnen navertellen... :) Groetjes, nero.

It wasn't the first time, and won't be the last one...Tis zo een beetje het gevoel van op een surfplank dan...go with the flow, en ge blijft wel recht.

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...