Ga naar inhoud
Vespaforum.be

for mod66


belfastjohn

Aanbevolen berichten

"We won it in Wembley

"We won it in Gay Paris

"In '77 and '84 it was Rome

"We've won it four times, we've won it four times

"In Istanbul we'll win it five times

"We won it five times, we won it five times

"In Istanbul we won it five times"

Link naar reactie

Daddy Rush, die foto herinnert me aan Wembley 1978. Mijn pa (zaliger) was een fervent Club supporter. Hij nam me mee naar de finale voor de beker der Landskampioenen, de Champions League van toen. Ergens begin mei 1978. Er waren daar toen 10.000 Club supporters en 90.000 van Liverpool. NEGENTIGDUIZEND !! Toen waren het nog staanplaatsen en er kon dus 100.000 man binnen in Wembley. Onvergetelijk, ik was toen 12 jaar oud. 1,5 uur kippevel. Niet door de match zelf, maar door die massa reds die allemaal aan het zingen waren. Maar ik was toen al 2 jaar WHUFC supporter... Niettemin, alle respect voor Liverpool!!

En seffens komt er hier ene: wat heeft voetbal met Vespas te maken?

Link naar reactie

de kop is niet te overtreffen. de kopites maken de ploeg die al fantastisch is fenomenaal.En dat je er kippevel van krijgt kan ik best geloven. heb al tranen van geluk en vreugde en al wat je wil gehad. dat gevoel is niet te beschrijven maar machtig. misschien zie ik u morgen wel in den AB.

Link naar reactie
Daddy Rush, die foto herinnert me aan Wembley 1978. Mijn pa (zaliger) was een fervent Club supporter. Hij nam me mee naar de finale voor de beker der Landskampioenen, de Champions League van toen. Ergens begin mei 1978. Er waren daar toen 10.000 Club supporters en 90.000 van Liverpool. NEGENTIGDUIZEND !! Toen waren het nog staanplaatsen en er kon dus 100.000 man binnen in Wembley. Onvergetelijk, ik was toen 12 jaar oud. 1,5 uur kippevel. Niet door de match zelf, maar door die massa reds die allemaal aan het zingen waren. Maar ik was toen al 2 jaar WHUFC supporter... Niettemin, alle respect voor Liverpool!!

En seffens komt er hier ene: wat heeft voetbal met Vespas te maken?

Wie heeft toen gewonnen?

Link naar reactie
stelletje hooligans :))

En jij dan? Amateur-coiffeur!! Sommige coiffeurs doen na hun uren aan verzekeringen en ja, je hebt van die verzekeraars die na hun uren in 't geniep coifferen...

dscf0121fa7.jpg

%7Boption%7D

Link naar reactie
stelletje hooligans :))

als ik m'n baas uitschijt of is ne klop geef lig ik buiten. dus dan doen we dat maar in't weekend op den bosuil he zo eens goed roepen en vloeken kan ne vent al eens goe doen. is alleen even geleden dat ik nog eens geweest ben dus de frustraties worden opgekropt:)) hopelijk nog tickets voor psv-liverpool (he faes)

Link naar reactie
En seffens komt er hier ene: wat heeft voetbal met Vespas te maken?

Inderdaad! Dat moet je mij nu toch eens haarfijn uitleggen. LOL ;-)

there is a sticker on my vespa that shouts, "i am a supporter of UNION" in french, but its been a couple of seasons since union had anything to do with football. :-(((((

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...