Ga naar inhoud
Vespaforum.be

21/09: Rondrit Classicscooter


stanman

Aanbevolen berichten

Mooie foto's Gunther

Aanvankelijk was het de bedoeling dat ik zou mee rijden als wegkapitein.

Maar...Al gauw werdt het duidelijk dat ik dat met mijne vna van 1958 (met originele motor )nooit zou kunnen bolwerken.(te traag was de boodschap)

Dus werd er afgesproken om als laatste (samen met Guido)te rijden en de mensen met pech, een kaartje met telefoon nr.te geven indien dat zij het probleem zelf niet opgelost kregen.

Ook dit bleek al gauw te hoog gegrepen.Mijn wesp was nog te traag en al snel was ik samen met anderen héél de groep kwijt.

Geluk bij ongeluk kwam ik na wat eenzaam rondtoeren plots weer de groep tegen.

Ik heb toen met Guido afgesproken om in het midden van de groep te blijven rijden en de mensen met pech voorraan in de groep een kaartje te geven.Nu had ik uiteindelijk dan toch nog de tijd om weer in het midden te geraken.

En Toen...

Ineens een lange file?

Ne klim om U tegen te zeggen en dan nog op stoffig losse kiezel.

Ik ben naar boven gereden in ene trek. (ik verschoot er zelf van)

Eenmaal boven heb ik mijn vermoeide wesp geparkeerd en heb ik mij eindelijk nuttig kunnen maken.(Wat ik daar zag heeft me diep geraakt ;) )

Ik heb toen heel wat Vespa's die vast zaten of dreigden tegen de grond te kwakken weer op het rechte pad gekregen.(letterlijk)

Het was met veel plezier gedaan.Spijtig dat ik daar niet wat foto's of filmke had van kunnen maken.(was absoluut de moeite geweest)

Verder heb ik mij hopelijk nog wat kunnen nuttig maken om opstakels op de weg aan te geven.

s'Avonds ben ik nog naar de dokter geweest voor een stoflong. (ok dat was wat overdreven)

Bij deze wil ik toch nog Jan en de rest van de organisatie bedanken voor de schitterend dag.

Volgend jaar kunnen ze terug op mij rekenen maar dan met een sneller moteurke.

Mvg vital

Link naar reactie

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...