Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Inchrijven buitenlandse moto


Aanbevolen berichten

  • 4 weken later...

@NOEGGIE: Hoi Noeggie, ik zit met hetzelfde probleem als jou: wel een roos formulier van de douane en een copie van Italiaanse inschrijvingbewijs. Mij werd ook verteld dat ik bij de Italiaanse ambassade of iets dergelijks moest zijn voor een echtheidsstempel. Hoe heb jij dit opgelost??

Link naar reactie
  • 2 weken later...

Geen zegel of stempel op de papieren om het document "echt" te verklaren?

Raar dat je dan wel een papier van de douane hebt gekregen. Bij mij hebben ze zelfs aan de zegel gekrabt om te zien dat het geen kleurencopie was... Pas daarna (en na een dik 15min wachten omdat da juist een nieuw systeem was op de computer en de douanier in kwestie een oud-gediende was van WO I) kreeg ik dat roos papier. Heb wel geen 3cent moeten betalen :-)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Ik moet voor m' n Lambretta ook nog naar het consulaat, vanmorgen dezelfde tang aan het loket van de DIV in Kontich, omdat de kopie van de orginele papieren mét stempel niet genoeg was... Hebben ze bij het consulaat nog iets anders nodig dan mijn papieren?

Hopelijk volgende woensdag beter nieuws.

Ciao, Ticce

Link naar reactie

Hey Ticce,

Ga gewoon langs de DIV in Brussel. Daar heb je met wat geluk direct je plaat. Volgens Sam moest ik mijn papieren opsturen want anders zouden ze moeilijk doen over dat kopie van de originele Italiaanse papieren. Ik ben gewoon zelf er langs geweest en heb meteen mijn plaat gekregen...

Link naar reactie

Is er hier al iemand naar het italiaans consultaat geweest, en z'n papieren in orde gekregen?

Op DIV sturen ze je wel naar het consulaat, maar volgens mij zonder resultaat.

Link naar reactie

**Ja maar in Kontich hebben ze al papierwerk in orde gemaakt zodat ik enkel de plaat moet afhalen... Ik hoop maar dat ze in het Consulaat mijn verkoopsovereenkomst niet gaan uitpluizen want mijn Lambretta komt van Sam, dus ... .**

beter zulke dingen niet op fora zetten(voor je eigen goed) ;)

Link naar reactie
  • 2 maanden later...

Gearchiveerd

Dit topic is nu gearchiveerd en gesloten voor verdere reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...