Jump to content
Vespaforum.be

Vsprint

Members
  • Content Count

    4
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About Vsprint

  • Rank
    Newbie

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Vespa Sprint 150 '64

Persoonlijke Gegevens

  • Land
    België

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. en deze werkt/past op alle blokjes neem ik aan ? Thx De carbu zit inderdaad rechtstreeks op de cilinder, iemand daar url's voor vervangkitjes ? (of de originele pakkingen als ik hem dan toch van de moettes er terug op zou moeten zetten )
  2. hmmm, ok maar ik had liever het originele blok eronder gehouden maar dit mag net wat vinniger, krachtiger zijn als toen het in 1964 was...zijn daar opties rond ? een ander blok eronder steken vind ik wat lame (plug and play), tis vooral ook het in elkaar steken dat voldoening geeft
  3. Dit is het blokje dat eronder hing (en cilinder met carbu, dus op de cilinder), naar wat ik lees word het dus niet veel vrolijker dan 150 cc stofzuigen 😛
  4. Zijn er mensen die me kunnen zeggen welk type vespa dit is, ik heb deze een tien jaar geleden gekocht. De verkoper had deze schijnbaar gerestaureerd als schoolproject. Ik heb er een inschrijvingsbewijs bij gekregen dat zegt dat hij 1ste x in gebruik ging op 24/01/1964 doch staat er weinig info bij enkel aard: motoscooter merk Vespa 150cc en dan een chassisnr en een motornummer dat overigens nergens op het blok terug te vinden is. Mijn doel was hem qua uitzicht std te houden maar ik wil een motor die 'deftig' mee kan in het verkeer (daar ik normaliter Buell, BMW en Harley gewend ben). Ik verwac
×
×
  • Create New...