Ga naar inhoud
Vespaforum.be

Vespamette

Leden
  • Items

    10
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    Px 150 2007
    Ss180 1965
    Vespa Rally 200
    Vespa GL150
    Px200e 1996
    GS160 MK1 1962

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Essen
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

Vespamette's prestaties

Rookie

Rookie (2/14)

  • Collaborator
  • Dedicated Zeldzaam
  • Conversation Starter
  • First Post
  • Week One Done

Recente badges

2

Reputatie

  1. Heb via etsy gevonden, staan er verschillende op, je geeft door wat er op moet staan en 4 dagen later thuis geleverd.
  2. De oplossing, koop online € 14 een nep identificatiesticker en het is in orde.
  3. Heel de situatie is gewoon maf, heb een px200 die in 1996 in belgie is afgeleverd verkocht. Heeft een groene kaart gekregen bij keuring voor verkoop, enkel geen inschrijvingsdocument voor nieuwe eigenaar omwille van identificatieplaatje. Nu komt het, heb van de Belgische homologatiedienst een schrijven dat de fabrikant of invoerder een duplicaat moet afgeven van het identificatieplaatje (papieren zijn allemaal in orde en destijds is er een identificatieplaatje afgegeven). Dienst homologatie zou het in orde kunnen brengen moest Piaggio niet meer bestaan. Piaggio italie zegt dat ze het niet kunnen afgeven omdat de vespa te oud is, de invoerder (gevestigd in breda) wimpelt u gewoon af en zegt dit juridisch niet te kunnen bezorgen en verwijzen u door naar fabrikant in Italië. Dit plaatje is enkel voor Belgische voertuigen van toepassing. Zit dus nu met een px die zoals het er naar uitziet nooit meer verkocht kan worden in België. Ga waarschijnlijk advocaat onder de arm moeten nemen, de keuring heeft mij correct geholpen alsook de Dienst homologatie, echter piaggio werkt tegen. Gaat over een plakkertje met een chassisnummer, is niet te geloven
  4. Dat plaatje staat er niet tussen denk ik, is ook alleen voor Belgische wetgeving als ik het goed begrijp
  5. Dat heb ik geprobeert, niet goedgekeurd, moet orgineel zijn met bepaalde gegevens.
  6. Chassis is duidelijk leesbaar, maar moet nog een identificatieplaatje voorzien worden, zit ter hoogte van u voetrem normaal, krijg hem niet gekeurd zonder. Ga morgen via invoerder of garage proberen te bekomen, maar blijkt omslachtig te zijn
  7. Beste, Heb een vespa px200 van 1996 verkocht, krijg geen inschrijvingsbewijs voor nieuwe eigenaar omdat er geen identificatieplaatje op de vespa hangt, iemand een idee hoe ik dit snel kan bekomen?
  8. Deze heeft daar te koop gestaan in consignatie denk ik, plots stond deze ook in belgie te koop voor een lagere prijs door de eigenaar, ...
  9. Kit polini 200 + luchtfilter kit, nieuw € 200
×
×
  • Nieuwe aanmaken...