Jump to content
Vespaforum.be

4en

Members
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Neutral

About 4en

  • Rank
    Newbie

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    LX 125

Persoonlijke Gegevens

  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Hoe is dit dan afgelopen?
  2. 4en

    Vario moer (krukasmoer)

    update: Vario moer terug aangespannen met loctite en kwam terug op hoge snelheid los!! met gevolg: starterkrans in carter geschuurd en werd gloeiendheet en een grote miserie om de vario carter eraf te halen. de nieuwe vario borgmoer zit er een rode plastic stukje nu in en blijkbaar komt dit veel voor! dus een moer van 70cent of een grote kost van een kapotte vario is de keuze snel gemaakt!
  3. Beste liefhebbers, Bij het plaatsen van nieuwe gewichten wil ik mn vario terug monteren met die zelfde speciale moer met rondsel eraan op het laatste. deze heb ik met luchtdruk vastgedraaid maar kwam terug los na een tijd. nu heb ik geprobeerd met blauwe loctite en kwam ook terug los. de ene zegt je kan de moer met krans hergebruiken de andere zegt 1x gebruikt moet je die moer met krans weggooien. Wat is jullie ervaring hierin? betreffende vespa lx 125 2010
  4. Beste liefhebbers, Bij het plaatsen van nieuwe gewichten wil ik mn vario terug monteren met die zelfde speciale moer met rondsel eraan op het laatste. deze heb ik met luchtdruk vastgedraaid maar kwam terug los na een tijd. nu heb ik geprobeerd met blauwe loctite en kwam ook terug los. de ene zegt je kan de moer met krans hergebruiken de andere zegt 1x gebruikt moet je die moer met krans weggooien. Wat is jullie ervaring hierin?
×
×
  • Create New...