Jump to content
Vespaforum.be

Roele

Members
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

6 Neutral

About Roele

  • Rank
    Lid

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    VGL1T
    GS150
    VNB
    VGLA1T
    PX125

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    West-vlaanderen
  • Land
    Belgiƫ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Deze zit bij BGM dichting set.
  2. De pakking zit juist, mijn motor is volledig gemonteerd en had graag geweten of het lukt zonder motor bij te werken anders zou ik de originele cilinder terug monteren.
  3. Weten jullie of een polini 210 plug en play gemonteerd mag worden op een rally 200 motor? Op de site van scooter center staat, Even on a completely unmachined engine we achieved over 15hp and 20Nm on the rear wheel. The only modification was the assembly of the cylinder, a change of the main nozzle from 118 to 125 as well as the assembly of our BGM BigBox exhaust. Daarom dacht ik dat het carter niet moet aangepast worden maar als ik de dichting op het carter leg verschillen de spoelpoorten veel. Ook bij de handleiding staat er hoeveel er moet weggenomen worden van het carter. Mijn vraag is, moet ik nu het carter uitfrezen of lukt het zonder de motor aan te passen?
  4. Weet er iemand hoeveel kogels er onderaan de voorvork zitten bij een wideframe Vespa vgl1t? Als ik er 19 monteer is het alsof er nog plaats is voor 1 en als ik er 20 monteer is er 1 die beetje uitsteekt naar stofkap toe.
  5. Roele

    Misa vgla1 kleuren

    De originele kleur van een vgla (largeframe) is meestal een soort blauw, maar de kleurcode zou ik ook graag te weten komen.
  6. Hallo, Ik heb deze week een rally 200 motor gekocht. Nu wil ik deze reviseren maar ik heb gelezen op scooterhelp dat de femsatronic ontsteking niet zo betrouwbaar is. Ik ken niet veel van elektronica daarom dat ik jullie raad vraag of dit zeker een femsatronic is en als ik deze bij revisie beter vervang of laat zitten. Als jullie me aanraden deze te vervangen, zag ik dat er op sip een conversie kit bestaat of bestaan er betere oplossingen. Het is niet de bedoeling de motor te tunen, enkel iets meer power dan de standaard motor voor onder mijn vespa gl. Graag jullie raad. Groeten Roele
  7. Hallo, Ondertussen heb ik gevonden wat ik zocht. Bedankt voor de info. Mvg. Roele
  8. Hallo,

    ik heb er nog een van het eerste PX model,met een as van 16 mm.

    Deze is compleet,met remtrommel,remblokken,vering,en lagers.

    Indien interesse,laat me maar iets weten.

    Mvg,

    Eddy.

  9. Heeft er nog iemand een 8 en of een 10inch vork te koop, het liefst kompleet. Ik heb de fourche maar nodig tot aan de veer, ze mag daarboven geplooid zijn. Het is voor een side car projectje. De 10inch vork liefst van een gl.
×
×
  • Create New...