Ga naar inhoud
Vespaforum.be

pietervh

Leden
  • Aantal items

    11
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Community reputatie

1 Neutral

Over pietervh

  • Titel
    Lid
  • Verjaardag August 18

Scooter Gegevens

  • Scooterclub
    /
  • Mijn Scooter(s)
    pk50s
    P125x
    P80x (t5)

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    Laarne
  • Land
    België
  1. Nieuwe segementen

    Allen, ik ben bezig aan een t5 blokje, waarvoor ik nieuwe segmenten heb besteld. Maar de nieuwe segmenten zijn 0.45 mm dunner dan de oude. Er zit dus wel wat speling wanneer ik de segementen op de piston plaats. Kan dit kwaad? Gezien dat de diamenter wel correct is, zou de compressie gelijk moeten blijven? Zal dit problemen geven met de gasrespons? mvg
  2. T5 Pinasco 162 reed valve

    Allen, voor een t5 blokje in opbouw ben ik de 162cc van pinasco tegengekomen. Deze is beschikbaar met een reed-valve systeem rechtstreeks op de cilinder. Iemand ervaring met dit soort systeem? Het voordeel hiervan lijkt mij dat ik mijn carter niet moet verbouwen... en toch iets meer vermogen. Is het dan wel mogelijk om mijn standaard krukas te behouden? (Tov reed valve krukas) En wat met de originele carb. Gwn laten zitten of demonteren en afdichten? alvast bedankt!
  3. DR, Polini of pinasco 177

    En wat met de malossi 166, waarom is dit vaak een minder evidente keuze?
  4. koplamp PX125

    Bosatta heeft een gele lens voor de px, maar uit plastic en niet uit glas...
×