Ga naar inhoud
Vespaforum.be

2strokeaddict

Leden
  • Items

    1
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    mbk booster next gen

Persoonlijke Gegevens

  • Land
    Belgiƫ

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

2strokeaddict's prestaties

Newbie

Newbie (1/14)

  • First Post
  • Week One Done
  • One Month Later
  • One Year In

Recente badges

0

Reputatie

  1. jongens ...als de schroef aan de kant van de luchtfilter zit is het een lucht mengsel schroef ... heel simpel ... open maw uitdraaien is meer lucht binnen laten ... zit het mee aan de motorkant dus voorbij de gasschuif dannisnhet een mengselschroef voor benzine . dus open draaien rijker en toe armer . je moet gewook zeker zijn welkenjij hebt . benzine of lucht schroef ... want als je vergist ga je juust de boel armer zetten als jij denkt net rijjker te zetten . bartolini is juist . die naaldenn... maw regelschroef doorboort eennkanaaltje ... ofwelnkanaal benzine of kanaal waar lucht heenngaat .. weet je wel venturi werkt ook voor de lucht . als je goe kijkt aanndd luchfilter kant die je zelf die schroeg zitten dan qie je idd schroeg uitdraain gatje vergroot maw naald. gaat uit buiis dus er kan meer door . zeker ziijn welke schroef je hebt dan . opennisnaltijd meer enninschroeveb is altijd de tunnels vernauwen .. das toch duidelijk lol. draai eens aan de vijs dan zie je ip afbeelding da zelf draaien das u kanal da door u venturi altijd lucht aanzuigt ... altijd ma altijd is open meer en toe minder . maar als je niks van tunen weet blijf er gewoon af tot je perfect weet wa te rijk eruit ziet en voelt en vice versa .grtz
×
×
  • Nieuwe aanmaken...