Ga naar inhoud
Vespaforum.be

snellestinus

Leden
  • Items

    16
  • Registratiedatum

  • Laatst bezocht

Scooter Gegevens

  • Mijn Scooter(s)
    vespa 125 gt 1968

Persoonlijke Gegevens

  • Woonplaats
    merksplas
  • Land
    België

Recente bezoekers van dit profiel

De recente bezoekers block is uitgeschakeld en zal niet meer getoond worden aan gebruikers.

snellestinus's prestaties

Explorer

Explorer (4/14)

  • Conversation Starter
  • Reacting Well Zeldzaam
  • First Post
  • Collaborator
  • Week One Done

Recente badges

41

Reputatie

  1. Nog een reeks van de laatste loodjes. en klaar is ie. T mag goei weer worden
  2. 2 nagelnieuwe bandjes michelin s83 3.00-10 20 eur /stuk, verzending 5 eur
  3. Godver,ge hebt gelijk, had ik verkeerd in titel gezet, is inderdaad een Gt.😄 Voor al mijn opzoek werk op Google altijd sprint gebruikt, omdat je dan meer gegevens vindt.🤗
  4. swingarm piaggio origineel, model met klein gaten voor type vork met bouten ipv pennen 100 eur
  5. Klopt, neus profiel en lasnaad zijn met tin dicht gewerkt.
  6. Heb je gelijk in, moest hij voor de verkoop zijn zou ik het ook nooit doen. Maar heb m na de eerste lockdown gekocht om me bezig te houden en als je het graag doet als hobby, mag je je uren niet tellen. Afschuren en vernis was hij te slecht voor. Ik bekijk het als weer eentje van de schroothoop gered.
  7. nieuwe topic gestart,omdat ik graag de foto reeksen van anderen hun restauratie volg heb ik er zelf ook eentje gestart 😄 voorlopig uitgevoerd: -zandstralen -laswerk -plamuren frame -grondverf frame Dit is de toestand van aankoop. laswerk frame onderdeeltjes aangeschaft ( is bijna hele vespa😁) neusje lassen en soldeerwerk plamuurwerk spuitplamuur grondverf frame en nu de kleinere onderdelen en motor nog to be continued....
  8. heeft er iemand toevallig nog dit soort draagarm liggen of eventueel een complete vork. Is voor vespa gt van 1968 maar is op meerdere modellen gemonteerd geweest.
  9. update van de werken laswerk is afgelopen, staat netjes in spuitplamuur klaar om strak te zetten .
  10. De lancia by far. Maar is te kostelijk om mee te spelen in de achterin weggetjes. Daar dient de rally mini voor. Nu nog de vespa afwerken voor zomerse toer ritjes en ik dan heb ik voor elke mood een een set of wheels.
  11. Is lasprimer met koper in om goed te kunnen puntlassen. Ik heb in het verleden bij mijn mini al kunnen vaststellen dat deze beter beschermt als zink primer.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...