Hi Ed, ik heb een pijp staan om te vervangen. alleen ben ik vrij benauwd om het hele blok eronderuit te halen. De pijp is nogal verroest. ik ben zelf niet ervaren met Vespa en ben bang dat er van alle stuk gaat.
die 3 kilo is zeker een uitdaging!
ik ben vandaag weer extra blij, startmotor op accu werkt top. nu verder klussen om stationair oke te krijgen en snelheid wat omhoog. max is nu 42
gps gemeten
ik heb al geprobeerd om het nummer te vinden op internet. is mij niet gelukt. Ik heb begrepen dat hij uit 1986 komt en is geïmporteerd uit Italië. hij heeft een startmotor.
dank je pilaf, ik heb inmiddels de benzine slang vervangen (wat een klus zeg) en ik ga met een vriend de carburateur schoonmaken.
wat si trouwens de slang aan de linkerkant? Die ziet er ook als vieze olie uit.
Hi Ed, ik moet de veer en de bout nog losmaken. Ik vind het best spannend. zelf heb ik geen handboek en ik meot dus alles uitzoeken. Alle hulp is dus welkom.
Hi Ed, super bedankt! er zit flink wat roest dus het wordt inderdaad een hoop gedoe maar ik vind het leuk om alles zelf te kunnen doen!
Welk speciaal gereedschap heb ik nodig?
Hi Ed, moet het speciaal op zijn kant? ik heb hem nu op een brug staan.
ik heb sinds een maand een Vespa 50 PK XL automaat uit 1986. ik moet de uitlaat vervangen maar heb geen idee hoe ik bij de aansluiting op de cilinder kom.
Kan iemand mij adviseren?
super bedankT
Gr Rijn